Skocz do zawartości

odpala z samostaru i po chwili gaśnie


Gość octawia.777

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno "Pan" i zamilknę w tym temacie. :hyhy:

 

Z obróceniem skrzynki nie ma większego problemu , trzeba chyba tylko odpiąć główny przewód zasilający.

 

Tak zerkam teraz w schematy i mi się coś nie zgadza z tym przewodem - sprawdzę u siebie gdzie podać napięcie od góry i za godzinkę dam znać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Photo0165_1.jpg

 

W zaznaczonym miejscu po wyjęciu przekaźnika i podaniu napięcia (np za pomaca małego kabelka z jednego z bezpieczników głównych) usłyszysz pompkę paliwa. Zapłonu nie włączaj w czasie próby.

Dodatkowo po wciśnięciu zaworku na listwie powinno trysnąć paliwo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety :( jeśli informacja podłączenia pompy była prawidłowa, to u mnie nie przyniosło rezultatu pompa się nie uruchomiła, a ciśnienia w listwie wtryskowej jak nie bylo tak niema :( zostaje chyba pompa, albo jakiś przewód łączący wiązkę od przekaźnika do samej pompy, w co wątpię. Czy posiada może ktoś taką pompę, może być kompleta z koszykiem pływakiem itp. Powtarzając moje pytani czy cały koszyk, mocowanie itp, pasuj od Sintry 3.0?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z opisu na przekaźniku wychodziło że pompa powinna zastartować w styku zaznaczonym na zielono.

Ale ruszyła w podanym wcześniej - sprawdź to u Siebie (spróbuj tez w innych stykach tego przekaźnika)

Jak nie ruszy to poszukamy jeszcze innych złączek aby sprawdzić pompę bez jej wyjmowania.

 

Photo0165_2.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co di wiązki zasilajacej pompę to znalazłam taki opis:

"Kabelki" od zasilania pompy idą po podłodze,a następnie na wysokości końca słupka-pod podłogą od strony kierowcy,W okolicy drzwi przesuwnych masz kostki. Do pompy idzie cztero-wtykowa.

 

Wygrzebalam jeszcze że takie objawy może dac zapowietrzony uklad, wówczas też na listwie nie będzie paliwa. A pompka może chodzić bardzo cicho i mozesz to sprawdzic dosłownie przystawiając ucho do baku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim opuścisz zbiornik wybrałem trochę lektury :-D

 

schemat elektryczny

pompka paliwa schemat.png

K58 - przekażnik

M21 pompka paliwa

 

a teraz uwazaj

X56 i X14.2 to złączki - na schemacie oznaczone są piny

poniżej w rysunku rozrysowane kostki z lokalizacją pinów - jak się wczytasz to będziesz wiedział gdzie podać napięcie dla sprawdzenia pompy.

X56.png X14.2.png

i na koniec widok od dołu gdzie szukać tych wtyczek

1 - to gniazdo wtykowe w podłodze , szukać należy go na wysokości klamki drzwi suwanych

X14.png

 

Jak coś nie będzie jasne to postaram się bardziej łopatologicznie.

 

 

 

 

 

edit

 

sprawdź jeszcze masę 8 - rysunek tu http://forum.opel24.com/topic/52409-okablowanie-sintra/ oraz kable przy progach czy któryś nie jest uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności