Skocz do zawartości

Vivaro nie odpala 2,5 dti


Rekomendowane odpowiedzi

czemu nikt nie prosi o logi kiedy podpinany jest komp???

200kk to niewiele na pompe o ile realny przebieg,ale wystarczajaco na czujke na szynie i elektrozawor na pompie z czego ten drugi lubi sie zacinac przez opilki z pompy,niestety nieda sie go wyczyscic nawet ultradzwiekiem

w 2.5 problemy z odpalaniem powoduje obudowa filtra paliwa,bardzo czesto po wymianie filtra paliwa i uszczelek zasysane jest powietrze,konstruktor nie pomyslal ze podgrzewacz paliwa we wieku moze go zdeformowac po czym udzczelka nie jest sciskana z wlasciwa sila,wyjsciem jest zastosowanie podkladki 1-1.5mm pod srube ale czas pomyslec o nowym wieku

drugi problem z paliwkiem to grucha,ma 2 zastosowania,mozemy nia odpowietrzyc uklad,sluzy jescze jako zaworek zwrotny ale marnie jej z tym idzie

opilki pojawiaja sie w filtrze kiedy pompa ma dosc,biora sie z pompy,czesc z nich trafia do wtryskow a czesc wraca do baku rorka odplywowa do baku,nastepnie sa zasysane przez pompe lecz filtr je zatrzymuje i dlatego wszyscy szukaja ich przy wymianie filtra paliwa

brzeczenie czujnika regulacji sztangi turbiny to normalne zjawisko,niektore burcza a niektore nie...wazne by wlasciwie sterowal podcisnieniem

burczec tez powinien elektrozawor na pompie tyle ze duzo ciszej,jesli nie burczy to i silnik nie zaburczy

 

 

niezrozum mnie zle ale czemu nie szukasz odp[owiedzi na niemieckich forach ktore niestety wiedza przewyzszaja nasze?

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64427-vivaro-nie-odpala-25-dti/page/2/#findComment-506882
Udostępnij na innych stronach

Witam "wojtekcichy" dzieki za fachowe rady ktore zmobilizowaly mnie do dalszych poszukiwan.Jesli chodzi o niemieckich fachowcow to uwierz mi"takich tu niema" a juz tym bardziej na forach jesli sa to na pewnie polacy.Niemiec nie zmieni ci swiec tylko najlepiej caly silnik i jeszcze ci powie ze tak musi byc.Niepotrafia improwizowac.Uwierz oni niemaja pojecia.Najlepszy warsztat tutaj w okolicy to Polski tylko niestety kolejki do 4 miesiecy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64427-vivaro-nie-odpala-25-dti/page/2/#findComment-506920
Udostępnij na innych stronach

niewiele robilem u mechanika za granica ale wiem jakie jest podejscie,swiece?przyjechala mazda rx8 (albo supra,niepamietam) na zmiane swiec,pol dnia ich szukalem a nastepne pol wymienialem wiec tez raczej wolalbym jako wlasciciel komus to zlecic

niestety w pl tez sa kozacy ktozi potrafia z wymiany wtryskow lub swiec zrobic wymiane glowicy,tyle ze w kraju nad wisla wiekszosc mechanikow niema nic przeciwko uzywanym czesciom a za granica nie do konca

wydaje mi sie ze to nie improwizacja tylko poprostu strach przed usterka,maly przyklad

2 tyg temu przyjezdza polus masterem z urwana rorka laczaca kolektor wydechowy z egrem,pol londynu zjezdzil i nikt nie potrafil mu pomoc z mety bo trzeba rorke zamowic.ktos podeslal go do mnie i zaslepilismy egra przed rora i nadtepnego dnia byl w pl,nawet stwierdzil ze mu auto mniej palilo

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/64427-vivaro-nie-odpala-25-dti/page/2/#findComment-506931
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności