Skocz do zawartości

Vivaro nie odpala 2,5 dti


Gość D2 Witek

Rekomendowane odpowiedzi

czemu nikt nie prosi o logi kiedy podpinany jest komp???

200kk to niewiele na pompe o ile realny przebieg,ale wystarczajaco na czujke na szynie i elektrozawor na pompie z czego ten drugi lubi sie zacinac przez opilki z pompy,niestety nieda sie go wyczyscic nawet ultradzwiekiem

w 2.5 problemy z odpalaniem powoduje obudowa filtra paliwa,bardzo czesto po wymianie filtra paliwa i uszczelek zasysane jest powietrze,konstruktor nie pomyslal ze podgrzewacz paliwa we wieku moze go zdeformowac po czym udzczelka nie jest sciskana z wlasciwa sila,wyjsciem jest zastosowanie podkladki 1-1.5mm pod srube ale czas pomyslec o nowym wieku

drugi problem z paliwkiem to grucha,ma 2 zastosowania,mozemy nia odpowietrzyc uklad,sluzy jescze jako zaworek zwrotny ale marnie jej z tym idzie

opilki pojawiaja sie w filtrze kiedy pompa ma dosc,biora sie z pompy,czesc z nich trafia do wtryskow a czesc wraca do baku rorka odplywowa do baku,nastepnie sa zasysane przez pompe lecz filtr je zatrzymuje i dlatego wszyscy szukaja ich przy wymianie filtra paliwa

brzeczenie czujnika regulacji sztangi turbiny to normalne zjawisko,niektore burcza a niektore nie...wazne by wlasciwie sterowal podcisnieniem

burczec tez powinien elektrozawor na pompie tyle ze duzo ciszej,jesli nie burczy to i silnik nie zaburczy

 

 

niezrozum mnie zle ale czemu nie szukasz odp[owiedzi na niemieckich forach ktore niestety wiedza przewyzszaja nasze?

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam "wojtekcichy" dzieki za fachowe rady ktore zmobilizowaly mnie do dalszych poszukiwan.Jesli chodzi o niemieckich fachowcow to uwierz mi"takich tu niema" a juz tym bardziej na forach jesli sa to na pewnie polacy.Niemiec nie zmieni ci swiec tylko najlepiej caly silnik i jeszcze ci powie ze tak musi byc.Niepotrafia improwizowac.Uwierz oni niemaja pojecia.Najlepszy warsztat tutaj w okolicy to Polski tylko niestety kolejki do 4 miesiecy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiele robilem u mechanika za granica ale wiem jakie jest podejscie,swiece?przyjechala mazda rx8 (albo supra,niepamietam) na zmiane swiec,pol dnia ich szukalem a nastepne pol wymienialem wiec tez raczej wolalbym jako wlasciciel komus to zlecic

niestety w pl tez sa kozacy ktozi potrafia z wymiany wtryskow lub swiec zrobic wymiane glowicy,tyle ze w kraju nad wisla wiekszosc mechanikow niema nic przeciwko uzywanym czesciom a za granica nie do konca

wydaje mi sie ze to nie improwizacja tylko poprostu strach przed usterka,maly przyklad

2 tyg temu przyjezdza polus masterem z urwana rorka laczaca kolektor wydechowy z egrem,pol londynu zjezdzil i nikt nie potrafil mu pomoc z mety bo trzeba rorke zamowic.ktos podeslal go do mnie i zaslepilismy egra przed rora i nadtepnego dnia byl w pl,nawet stwierdzil ze mu auto mniej palilo

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności