ja37 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Układ paliwowy nie jest układem zamkniętym Mylisz się, jest. Tu chodzi o wycinek zbiornik-wtryskiwacz.Po drodze jest filtr i pompa.Reszta to pikuś, nie ma wpływu na odpalanie.(może poza odpowietrzeniem baku)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 gdyby tak nie było to by mi bak razem z dupą urwało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Ok dzieki za oświecenie Jeszcze 2 pytanka - co z patentem o którym nieraz czytam "wstawianie zaworu zwrotnego aby uniemożliwił cofanie się paliwa" - rozumiem,że x20dth są dwie pompy - jedna podajaca w baku a druga wysokociśnieniowa na silniku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347742 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 szulas, Jest jeszcze zawór zwrotny,czyli paliwo leci do przodu i nie cofa się do tyłu.Jeżeli on nie trzyma,to silnik się zapowietrza. Co do odpowietrzania niby jakimś spec przyrządem po wymianie filtra,to stosuję się to jak wkręcamy filtr na sucho.Czasami w robocie zmieniam filtry i przed przykręceniem zalewam je ropą.Jak dotąd nikt się nie skarżył,że mu się coś zapowietrza.Jak ktoś mówi że trzeba odpowietrzać ,bo krąży w obiegu powietrze,to nie wierzę w to. Krążyć będzie,bo gdzieś z jakiegoś powodu się zapowietrza i tą przyczynę trzeba usunąć.Najczęściej są to sparciałe przewody,zawór zwrotny. Świece żarowe i słaba kompresja też mają wpływ na odpalanie,ale u ciebie akurat nie,bo stoisz z górki. Poczytaj sobie punkt 141 tej strony: http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/qa.html Sorry,pomyliłem ilość stron w temacie i pisałem pod post z poprzedniej,ale mniej więcej jest na temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Szulas - pompa jest szt 1 - wysokociśnieniowa na silniku i dlatego jak dostanie powietrza są problemy z odpaleniem. Zibi - w dalszym ciągu twierdzę że układ odpowietrzać trzeba a powietrze może być zassane (najczęściej po 5-6 latach) przez sparciałe przewody powrotne (standardowa awaria w Oplach 2,0 i 2,2 dti), natomiast to że zalejesz filtr wcale nie zapewni tego że układ będzie bez powietrza. Ps. Zalej sobie cylinderek hamulcowy płynem i nie odpowietrzaj układu po jego wymianie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 przez sparciałe przewody powrotne No właśnie,to jest przyczyna,nie skutek. Cylinderek się sam nie odpowietrzy,a powietrze pójdzie z ropą do komory spalania.Tak myślę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 przez sparciałe przewody powrotne No właśnie,to jest przyczyna,nie skutek. Cylinderek się sam nie odpowietrzy,a powietrze pójdzie z ropą do komory spalania.Tak myślę. Zibi też byłem przekonany że tak jest - a jednak nie - instrukcja serwisowa wyraźnie mówi że układ należy odpowietrzyć - miałem osobiście w łapach pompkę która do tego służy i której ASO używa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 gdzieś zjadło wczorajsze pytanka -czemu nie ma problemu z odpalaniem jak temp. jest pow 5-6 st. C -czemu stojąc przodem niżej niż tył autko odpala, a odwrotnie ma problemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 szulas, Faktycznie zżarło moje też.A więc: czemu nie ma problemu z odpalaniem jak temp. jest pow 5-6 st. C Myślę,że coś świece nie tak działają czemu stojąc przodem niżej niż tył autko odpala, a odwrotnie ma problemy Paliwo nie płynie pod górkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Paliwo nie płynie pod górkę. Zapowietrza sie układ paliwa. Nie powinno tak być, zasada działania pipety, cos zasysasz, przykrywasz "odpływ" i mozesz zawartość przenieść, gdzie chcesz. -czemu nie ma problemu z odpalaniem jak temp. jest pow 5-6 st. C Też myślę, że świece. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/651-opel-vectra-b-20-dth-i-problem-z-porannym-zapalaniem/page/3/#findComment-347556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.