Skocz do zawartości

Skrzynia automatyczna nie ciągnie.


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, autko jednego dnia jeździło a na drugi dzień rano nie reaguje na wciśnięcie gazu.

Przy zmianie biegów słychać obciążenie silnika jednak samochód nie rusza.

Nie miga kontrolka, skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny. Brak zgrzytów i innych dziwnych dźwięków.

Pozycjoner był otwierany, nic nie wskazuje aby w nim był problem.

Auto dzień wcześniej miało wkładany silnik, jednak po zabiegu jeździło.

 

Pomysły?

Sugestie?

Jak zczytać błędy z komputera skrzyni o ile są?

Znajdę gdzieś rozpiskę czujników na skrzyni wraz z wartościami jakie powinny podawać jeśli są sprawne?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ola juz Harnasiowi napisalem

bledy odczytuje sie tak jak silnika ale w zakadce skrzyni

ciezko bedzie tak wyczaic co padlo

padniety kinetyk ?? watpie ale kij ich tam wie jak poskladali silnik ze skrzynia

selektor rozebrali i co ??

wyczyscili i co dali do srodka ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrali selektor, stwierdzili że już był czyszczony bo smar był zielony i widać było, że ktoś coś już tam robił.

Złożyli do kupy i założyli i tyle.

 

Nie sądzę aby to była wina selektora, nie było by czuć zmiany obciążenia przy zmianie biegów.

 

To wygląda tak jak by był rozłączony z układem napędowym.. niby jest w gotowości wciskasz gaz i dupa, koła się nie kręcą.


Czytałam ten wątek ale niby wyświetlały się błędy a u mnie po podłączeniu op-coma nic nie ma.

 

http://forum.opel24.com/topic/48207-awaria-automatycznej-skrzyni/


 

 

ale kij ich tam wie jak poskladali silnik ze skrzynia

 

Niby tak ale samochód jeździł.

 

Podejrzewamy z Jackiem właśnie jakiś czujnik... noc była wilgotna może jakiś kabelek czy kostka uszkodzona... tylko co by ją tak wmurowało bez błędów..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne źle poskładali sprzęgło hydrokinetyczne. Ono ma 2 wystające zęby, które w obudowie skrzyni napędzają pompę oleju. Dzięki ciśnieni uz tej pompy skrzynia działa. Pewnie nie trafili zębami w odpowiednie miejsce i teraz dupa - pompa oleju w skrzyni nie działa. Raz jeszcze trzeba zwalić silnik albo skrzynię i najpierw wsadzić sprzęgło hydrokinetyczne do skrzyni, a dopiero potem przykręcać do wieńca silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzyni nie zrzucali.

 

 

 

Pewnie nie trafili zębami w odpowiednie miejsce i teraz dupa - pompa oleju w skrzyni nie działa

Hm... jeśli nawet tak jest ... to chyba nie jeździło by od początku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności