Skocz do zawartości

Opel Astra III H 1.9 CDTI 120 KM 2 wałki rozrządu.


Rekomendowane odpowiedzi

A czy jest ktos z Poznania z takim samym oplem, tylko silnikiem 150KM? W Astrze jest klima manualna, tempomat, el. szyby przod, komputer BID, swiatla przeciw mglowe w zderzaku. Nie wiem czy to cos da, ale wolalem napisac.

 

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Z19DTL 100KM 8v

Z19DT 120KM 8v

Z19DTJ 120KM 16v

Z19DTH 150KM 16v

 

Ty masz, szczęściarzu, Z19DTJ. Czyli mapowo ograniczony motor Z19DTH. Można powiedzieć że przez całe dotychczasowe życie pracował na 80% możliwości, więc można z niego jeszcze trochę wyciągnąć. Jedziesz do tunera, tam będą wiedzieli co z tym fantem zrobić, to już stary kibel więc robili takich dziesiątki. Koszt w granicach 500zł-1500zł. Jeśli masz dpf, lepiej od razu w pakiecie wytnij. To samo z EGR.

 

Nie ja, tylko ojciec ma szczescie, bo to jego Opel ;) Ja na prawko ide w kwietniu. Zobaczymy, moze uda sie w Poznaniu znalezc jakiegos taniego tunera. Gdzie znajduje sie przekaznik od swiec zarowych?

 

Przekaźnik masz między lampą lewą a akumulatorem.Wsuwany w podstawę akumulatora.Co do silników:

 

Silnik

Z 19 DTJ

Z 19 DTH

Typ

DOHC

DOHC

Moc kW

88

110

obr/min

3250

4000

Moment obrotowy Nm

280

320

obr/min

1750 - 2750

2000 - 2750

Pojemność skokowa cm3

1910

1910

Średnica otworu mm

82

82

Skok mm

90,4

90,4

Stopień sprężania

17,5:1

17,5:1

Zawory na cylinder

4

4

Wałek rozrządu liczba

2

2

Układ sterowania silnikiem

Bosch EDC

16 C 9

Bosch EDC

16 C 9

Przepisy dotyczące emisji spalin

EURO 4

EURO 4

Skrzynia biegów MT

M32-6 WR

M32-6 WR

 

Wesół jeśli robi się SPS to robi się go do danego sterownika,a nie całego auta.Zmienia się wtedy tylko to co jest w programie poprawione ew.usprawnione np.EGR w 1.3 lub jest też program na CIM do AH przy problemach z niewidocznością kluczyka.To tak informacyjnie.A jak ktoś wie do czego sprzęt ma i umie się z nim obchodzić to można dużo zrobić.

 

Ten sterownik jest szary i jest karbowany? Czyli jak bedziemy wgrywac softa na 150KM, to nie potrzeba takiego samego auta tyle, ze z moca 150KM? A potrzebna jest do tego hamownia itp.? Czy jak juz wczesniej mechanik wgrywal do takiego samego silnika, to juz nie potrzeba robienia wykresow, hamowni itp.?

 

Hamownia jest dla osób co czują podnietę jak na wykresy patrzą.Sterownik jest ten sam,tylko czy masz DPF czy nie.Jest ten sam system wtryskowy w Z19DT,Z19DTH i w Z19DTJ.

 

Przez domorosłego tunera z nie do końca legalnym sprzętem. Znani tunerzy zaśpiewają 1000-1500zł.

Lepiej zrobić to u znanego tunera z wycinką DPF i EGR. W pakiecie taniej.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności