Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tylko mały problem bo jestem 360 km od domu, tam jest druga pompa luzem. Tu jest problem bo na razie delegacja i niewiadomy powrót (12-20 dni) jak nikt inny się nie odezwie to daj znać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-597289
Udostępnij na innych stronach

No to mam jeszcze inne pytanie - czy pompa jest taka sama w dieslu i benzynie 2.2 - ja mam 3.0 v6

Nawet anglik ma taką samą tylko zbiorniki inne. Podchodzą od bliźniaków z USA

Ja kupiłem używkę za 40zł bez serwa. Całą kpl nawet z wtyczkami gość mi dorzucił leżała u niego 3 lata.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-597643
Udostępnij na innych stronach

Dobra zrobione :spoko:

Banalna sprawa z wymianą - odkręcamy dwie śruby m6 z łbem na torx, wyjmujemy uszkodzony elektrozawór, zakładamy sprawny element, przykręcamy i gotowe - należy zwrócić uwagę na o-ring uszczelniający trzpień zaworu. Pompa obowiązkowo do odpowietrzenia przez obydwa odpowietrzniki.

Polecam przepompować od razu nowy płyn przez cały układ - efekt murowany - potrzeba do tego 1l płynu hamulcowego DOT4.

Opis do każdego silnika - 2.2, 2.2 DTI, 3.0 - przy v6 wystarczy wyjąć przepływomierz i wąż dolotowy - tyle miejsca wystarczy do zabiegu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-597903
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość _EasyNick_

Siema.

Od dwóch dni walczę z ABS . Robię pomiary i takie wyniki:

-na wtyczce bez zapłonu czy jest podłączona czy nie jest tak samo na wszystkich kołach

j4GycBGl.jpg

-dopiero podłączony z zapłonem pokazuje takie wartości:

0dAaH3Jl.jpg

a na 3 parze pokazuje :

YubKsZsl.jpg

wVJ1nDel.jpg

co dziwne na wtyczkach od czujników rezystancja wynosi 00.9 kOm a na kablach prowadzących do nadkoli 40 kOm .

Być może źle robię te pomiary i wyprowadzicie mnie z błędu

 

Jeszcze jedno. W wtyczkach obu przednich kół rezystancja wynosi 00.9 kOm ,po przekręceniu kołami się zmienia z czego wychodzi że czujniki działają :?:?

Jeśli macie jakieś pomysły to dawać zależy mi na czasie jutro w trasę a ABS-u nie ma :P

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-618653
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcesz zrobić?

Opisane jest chyba wszystko.

Sprawdź czy masz napięcie stałe na przekaźniku i bezpieczniki najlepiej założyć nowe.

Przekaźnik od ABS jest za sterownikiem (grube kable od centralki idą do przekaźnika).

Piny na sterowniku u mnie miały ok 40 kOm, w kostce od 0,9 - 1,1 kOm - ja mierzyłem córa kręciła kołem (880 - 1160 Om wszystkie 4 koła).

Piny mierzyłem na wymontowanym sterowniku.


Daniel sprawdź jeszcze czy kostka przy pompie ABS jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-618661
Udostępnij na innych stronach

Gość _EasyNick_

Tego przekaźnika za cholerę nie mogę wytargać .

Pomiarów na samym sterowniku nie robiłem tylko na kostce,ale lecę zrobić na samym sterowniku.

.

Jeszcze sprawdzałem na bezpiecznikach czy to napięcie 2V tak powinno wyglądać :?:

mw3Th4Sl.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-618663
Udostępnij na innych stronach

Ten przekaźnik trzeba sobie pomóc cienkim śrubokrętem.

Bezpiecznik 38 - napięcie 12V po zapłonie, na wyłączonym 0,2 - 2V (mierzone na szybko).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-618675
Udostępnij na innych stronach

Gość _EasyNick_

Ten przekaźnik trzeba sobie pomóc cienkim śrubokrętem.

Bezpiecznik 38 - napięcie 12V po zapłonie, na wyłączonym 0,2 - 2V (mierzone na szybko).

No to ja mam 0v bez zapłonu a 2v po zapłonie.

Dzięki za zmierzenie Rafał :beer:

Tylko teraz co dalej .

 

Kostkę sprawdzałem koło pompy abs jako pierwszą i potraktowałem kontaktem .

 

edit: rozumiem że przekaźnik wychodzi w moją stronę czy trzeba go wpychać

Edytowane przez _EasyNick_
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/8/#findComment-618676
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności