Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem podobnie jak nie było stałego 12V na styku 30 przekaźnika (utleniony przewód przy rozruszniku).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618677
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Żeby wyciągnąć przekaźnik musisz wcisnąć mały płaski śrubokręt w szarą obudowę przekaźnika i uwolnisz kostkę (czarną).

Sprawdź czy na zestyku 30 (w kostce) jest stałe 12V, bez względu na kluczyk, lub na lewym nadkolu za filtrem powietrza jest podwójna kostka z czerwonym i fioletowym przewodem grubymi ok 5mm2 .


Ja też chyba wezmę się do roboty bo diabli w Lunie wzięli przełącznik od prędkości wentylatora nagrzewnicy. Przy okazji poprawię oświetlenie panelu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618679
Udostępnij na innych stronach

Gość _EasyNick_

Na styku nr 30 jest 11,88v bez zapł.

Edit:

Po zapł. na styku 87 jest 2v a na styku 85 12v

Edytowane przez _EasyNick_

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618683
Udostępnij na innych stronach

To dobrze teraz trzeba sprawdzić zawory na pompie tak jak pisał Zetoks - http://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigulce/page-7?do=findComment&comment=561128

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618686
Udostępnij na innych stronach

Gość _EasyNick_

Jest dobrze Rafałku i podziękowania dla użytkownika ZETOXXX :spoko: lecz nie do końca. Ponownie popstrykałem zaworami i ABS się tym razem załączył (charakterystyczne żęcholenie pod maską zaraz po odpaleniu)

Problem w tym że zaraz po hamowaniu pod maską pstryknięcie i ponownie ABS-u nie ma. Zgasiłem samochód i odpaliłem ABS wrócił .

Jak myślicie może być uwalony lub zabrudzony któryś z nich ???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618698
Udostępnij na innych stronach

Zawory masz - A 10, B 6, B 7, B 8, powinno być tak że plus na pin i powinien się odezwać - chociaż tego nie sprawdzałem w ten sposób (miałem dostęp do wszystkich zaworów i sprawdzałem kabelkami u mnie działały.

Mnie po próbie na silnikach na chwilkę przestał działać ABS, ale po 3 odpaleniach silnika wrócił i działa.

 

Nie wiem co Ci jeszcze doradzić - a bezpieczniki są OK - może silniczki ciężko idą na razie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618701
Udostępnij na innych stronach

Gość _EasyNick_

Bezpieczniki dobre , zawory też sprawdzałem tylko te 2 u góry, czy te 2 pod spodem pompy też są od ABS ???

Byłem się teraz ponownie przejechać i po trzech odpaleniach nie działał po czwartym zaskoczył , ale padł po pierwszym hamowaniu i po ponownym rozruchu było dobrze przez ~ 10 hamowań.

ABS to najsłabszy punkt Sinterek :gwizd: ale muszę to ogarnąć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618723
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Jeśli pompa długo nie działała

To jej początku są ciężkie.

Moja w białej po miesiącu zaczyna pracować coraz lepiej.

Z dnia na dzień jest ciszej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618725
Udostępnij na innych stronach

Daniel dolne też są od ABS-u, przecież to pompa ABS. Możliwe że jest tak jak pisze Jacek, ciężki start chociaż u mnie jakoś od razu zaczęła pracować prawidłowo i w miarę cicho, chociaż tydzień po robocie też na chwilkę rzuciła kontrolką ale jak pisałem po trzech odpaleniach motorka ABS wrócił i kontrolka zgasła.


A tylko ja jeszcze robiłem trochę wcześniej wymianę płynu, chyba z tydzień przed naprawą zrobiłem wymianę z dokładnym odpowietrzeniem. Poszło prawie 1,5 l płynu.

 

Daniel - abs wcale nie jest słabym punktem sinterki tylko mało jest mechaników i elektromechaników co by umieli prawidłowo odczytać co mu dolega, sam widziałem opis na techu - 2 że jest błąd w seneloidach i cewkach kół wszystkie 4 koła a przecież licznik chodził.

Wystarczyło dać napięcie na styk 30 przekaźnika i cieszyłem się jazdą z ABS.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618728
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności