rafalgrzegorz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ja miałem podobnie jak nie było stałego 12V na styku 30 przekaźnika (utleniony przewód przy rozruszniku).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _EasyNick_ Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ok idę stoczyć nierówną walkę z przekaźnikiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Żeby wyciągnąć przekaźnik musisz wcisnąć mały płaski śrubokręt w szarą obudowę przekaźnika i uwolnisz kostkę (czarną). Sprawdź czy na zestyku 30 (w kostce) jest stałe 12V, bez względu na kluczyk, lub na lewym nadkolu za filtrem powietrza jest podwójna kostka z czerwonym i fioletowym przewodem grubymi ok 5mm2 . Ja też chyba wezmę się do roboty bo diabli w Lunie wzięli przełącznik od prędkości wentylatora nagrzewnicy. Przy okazji poprawię oświetlenie panelu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _EasyNick_ Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Na styku nr 30 jest 11,88v bez zapł. Edit: Po zapł. na styku 87 jest 2v a na styku 85 12v Edytowane 9 Stycznia 2016 przez _EasyNick_   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 To dobrze teraz trzeba sprawdzić zawory na pompie tak jak pisał Zetoks - http://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigulce/page-7?do=findComment&comment=561128   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _EasyNick_ Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Jest dobrze Rafałku i podziękowania dla użytkownika ZETOXXX lecz nie do końca. Ponownie popstrykałem zaworami i ABS się tym razem załączył (charakterystyczne żęcholenie pod maską zaraz po odpaleniu) Problem w tym że zaraz po hamowaniu pod maską pstryknięcie i ponownie ABS-u nie ma. Zgasiłem samochód i odpaliłem ABS wrócił . Jak myślicie może być uwalony lub zabrudzony któryś z nich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zawory masz - A 10, B 6, B 7, B 8, powinno być tak że plus na pin i powinien się odezwać - chociaż tego nie sprawdzałem w ten sposób (miałem dostęp do wszystkich zaworów i sprawdzałem kabelkami u mnie działały. Mnie po próbie na silnikach na chwilkę przestał działać ABS, ale po 3 odpaleniach silnika wrócił i działa. Nie wiem co Ci jeszcze doradzić - a bezpieczniki są OK - może silniczki ciężko idą na razie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _EasyNick_ Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Bezpieczniki dobre , zawory też sprawdzałem tylko te 2 u góry, czy te 2 pod spodem pompy też są od ABS Byłem się teraz ponownie przejechać i po trzech odpaleniach nie działał po czwartym zaskoczył , ale padł po pierwszym hamowaniu i po ponownym rozruchu było dobrze przez ~ 10 hamowań. ABS to najsłabszy punkt Sinterek ale muszę to ogarnąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Jeśli pompa długo nie działała To jej początku są ciężkie. Moja w białej po miesiącu zaczyna pracować coraz lepiej. Z dnia na dzień jest ciszej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Daniel dolne też są od ABS-u, przecież to pompa ABS. Możliwe że jest tak jak pisze Jacek, ciężki start chociaż u mnie jakoś od razu zaczęła pracować prawidłowo i w miarę cicho, chociaż tydzień po robocie też na chwilkę rzuciła kontrolką ale jak pisałem po trzech odpaleniach motorka ABS wrócił i kontrolka zgasła. A tylko ja jeszcze robiłem trochę wcześniej wymianę płynu, chyba z tydzień przed naprawą zrobiłem wymianę z dokładnym odpowietrzeniem. Poszło prawie 1,5 l płynu. Daniel - abs wcale nie jest słabym punktem sinterki tylko mało jest mechaników i elektromechaników co by umieli prawidłowo odczytać co mu dolega, sam widziałem opis na techu - 2 że jest błąd w seneloidach i cewkach kół wszystkie 4 koła a przecież licznik chodził. Wystarczyło dać napięcie na styk 30 przekaźnika i cieszyłem się jazdą z ABS. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65862-wydzielone-z-abs-i-jego-naprawa-w-pigu%C5%82ce/page/9/#findComment-618728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.