Gość impress Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 (edytowane) witam po zaciągnięciu ręcznego i przejechaniu ze śrędnią prędkościa 110 km kilkunastu km grzeje się tylnie lewe koło.....po rozruszniu ręcznego i cofnięciu kilku metrów jest ok.....przyczyna leży w hamulcu ręcznym....nie odbija za ka żdym razem.....fakt mało go używam , rzadko zaciagam i to napewno mu nie służy.... ....mam pytanie w kwesti rozbierania tylnego bębna....już kiedyś chciałem to zrobić...ale skończyło się na popsikaniu wd 40 linek..... ale zastanawia mnie kwestia dostania się do śruby która jet pod cinką metalową osłonką (zatyczka, kapturek) , zeby ściągnąć beben....czy ta osłona daje się bezproblemu później ponownie załozyć czy trzeba mieć przygotowaną nową ? Od wewnętrznej strony bębna są śruby "gwiazdki" czy je rownież trzeba odkręcić żeby ściągnąc całą osłone bębna żeby dostać się do szczęk żeby je wyczyścić ? Zastanawia mnie tez kwestia tego ,że po psiknieciu wd 40 linki byl spokój , chodź jak pisalem rzadko ręczny zaciagam , moze tylko linka ręcznego w prowadnicach sie zacina ? Czy Corsa C 1.3 cdti 2004 r. ma pierscienie ABS na bębnach z tyłu , jeżeli tak to czy przy rozbieraniu bębna trzeba na nie jakoś specjalnie uważać ? Z góry dzieki za informację. Edytowane 19 Lutego 2014 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 (edytowane) jak delikatnie sciagniesz zaslepke i nie pokrzywisz zalozyc mozesz potem pod nia jest nakretka 27 mm z wszesniej popusc linke w tynelu srodkowym od recznego zeby zwolnic troche szczeki potem mlotkiem po bebnie i beben powinien zejsc reszta to juz jest finezja a w bebnie na lozysku jest pierscien magnesowy od abs delikatny jest ale ak go nie uderzysz niczym nic mu sie nie stanie dasz rade a gwiazdek z tylu nie ruszaj sa tam dwie gumowe zatyczki umozliwiajace po ich wyjeciu wlazenie srubokreta i scisniecie szczek ale to juz w ostatecznosci Edytowane 19 Lutego 2014 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 (edytowane) dzieki za inf.... Czyli każda CC ma pierścień ABS na bębnach z tyłu ? Wrazie "W" ile taki pierścien ? Czyli te sruby od wewnętrznej strony (pod nimi są gumowe zatyczki ?)służą do rozchylenia , odpuszczenia szczęk hamulcowych wrazie jak by się zablokowały na maxa ? Dobrze rozumiem ? pzdr Edytowane 19 Lutego 2014 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 (edytowane) od wewnatrz ( od strony belki) na wierzchu sa 2 gumowe korki (obok niebieskie kropki) gwiazdek nie ruszaj bo sie auto rozjedzie na boki piercien w bebnie to czarne kolko Edytowane 19 Lutego 2014 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 dzięki wielkie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) ...problem byl w prowadnicy...(zakrzywiona)...przy bebnie....linka sie nie cofala....wyczyscilem prowadnice i odbija ok....w zalaczeniu foto po sciagnieciu bebna....moze sie komus przyda.... Pzdr. Edytowane 2 Marca 2014 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Panowie znowu muszę ściągnąć lewy tylni bęben ale mam problem, pojawił się najprawdopodobniej rant i nie mogę ściągnąć bębna...Stukanie młotkiem ani podważanie śrubokrętem nie pomogło .... Czy jest jakiś patent od strony wewnętrznej żeby coś wlozyc(np śrubokręte) i uderzyć ? Na wewnętrznej stronie są takie dwie gumowe zatyczki po co? Widoczne na zdjęciach koło niebieskich kropek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Przez otwór w bębnie po szpilkach śrubokrętem ząbkami wycofaj samoregulator a szczęki też się cofną. Edytowane 16 Marca 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Chyba śrubokrętem tak nie rusze przez otwory po szpilkach by ruszyć szczęki ... A rant jest chyba spory bo próbuje ściągnąć bęben ciągnę do siebie idzie i nagle zatrsynuje się i ani drgnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Właśnie śrubokrętem się to robi. Manewrujesz śrubokrętem tak aby ząbkami kręcić aby samoregulator się cofnął.. Nie mów że się nie da bo się da. Kilka razy juz tak robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.