Gość impress Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Kolego BENY masz specyfikacje wymiany zimeringu pod kołem pasowym ? Chodziło by mi o kwestie blokowania rozrządu.....czy rozrząd blokuje się przy takiej operacji na kołach zębatych po wcześniejszym spuszczeniu oleju i sciagnieciu pokrywy rozrzadu....czy może na kole pasowy ? Chodź wydaje mi sie ę .zlże nie gdyż trzeba ściągnąć kolo pasowe aby wymienic zimering.....ps. używacie oryginalnych blokad rozrządu czy zaznaczacie ustawienie ? Jeśli ktoś jest w posiadaniu specyfikacji to prosze o podesłanie....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Po pierwsze to zestaw blokad jest potrzebny.Z wałem to można sobie poradzić ale wałek to już co innego.Pierwsza z brzegu:http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-opel-fiat-1-3-cdti-multijetbydgos-i4003878714.html Do samego simeringu nie musisz ściągać pokrywy.To nie maluch. Edytowane 23 Marca 2014 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 ....ok dzieki za inf. widze ,że mając taki zestaw to kwestia wymiany zimeringu pod kołem pasowym nie jest już taką ciężką sprawą....ale narazie będę zwracał uwagę na te pocenie się i wezme się za to jak będzie to dużo gorzej wyglądało.... Ps. Wracając do kwesti pompy wody....to ściągam tylko górne koło pasowe (to jest całość, pompa wody wraz z małym kołem pasowym)...? .jest to element oddzielny i nie ma nic wspólnego z rozrządem ? Nic trzeba na nic specjalnie zwracać uwagi ? Płynu chłodnoczego wchodzi 5.9 litra ? Pzdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530230 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Pompa jest z kołem jak piszesz.Płynu nawet tyle nie zejdzie ile podajesz. http://allegro.pl/pompa-wody-opel-agila-corsa-d-tigra-1-3-cdti-bedzi-i4086111182.html Edytowane 23 Marca 2014 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Dzieki za informację.... zastanawiam się nad tym simeringiem czy "bawić się" w tą wymianę jak na chwilę obecną wyciek jest minimalny....minimalne pocenie się....a troche zabawy jest z tym....a stan oleju trzymam prawie na maxa z uwagi na łańcuszek...i nie ubywa... Edytowane 23 Marca 2014 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Wymieniaj bo zaraz będziesz miał wszystko zachlapane. Ten uszczelniacz na pewno jest teraz twardy jak plastik i stracił swoje właściwości. Ja wymieniałem z kumplem bez blokowania rozrządu. Problem miałem ze śrubą, którą ukręciliśmy, bo gość "podpowiedział" nam, że jest prawy gwint.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Wymieniaj bo zaraz będziesz miał wszystko zachlapane. Ten uszczelniacz na pewno jest teraz twardy jak plastik i stracił swoje właściwości. Ja wymieniałem z kumplem bez blokowania rozrządu. Problem miałem ze śrubą, którą ukręciliśmy, bo gość "podpowiedział" nam, że jest prawy gwint. Nie blokowałeś rozrządu .... jak zrobiłeś żeby się rozrząd nie przestawił ? Przy takiej wymianie trzeba cały olej spuścić żeby na głowe nie poleciał ?Podeślesz link do tej uszczelki , simeringu ktory należ kupić ? Bo nie mogę go znaleść.... Ps. Dobrze ,że wiem ,że gwint nie jest prawy bo też bym napewno ukręcił śrubę.... Pzdr. Edytowane 23 Marca 2014 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Nie musisz oleju spuszczać.Nr uszczelniacza: GM 6 46 910   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 (edytowane) Nie musisz oleju spuszczać.Nr uszczelniacza: GM 6 46 910 ....jest możliwość zakupu tylko tego uszczelniacza ? nie mogę znaleźć tego po symbolu katalogowym. Bad opisywałeś może na forum kwestię ściągania koła pasowego w celu wymiany uszczelniacza bez blokady rozrządu (oryginalnej blokady) i co za tym idzie bez przestawienia go ? Edytowane 24 Marca 2014 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie spuszczałem oleju. Uszczelniacz kupiłem w intercars chyba corteco (ale nie pamietam dokładnie), w każdym razie ceny nie są wysokie. Nie pamiętam dokładnie, ale blokad nie stosowaliśmy. Najpierw odkręciliśmy koło pasowe (chyba 4 śruby są), potem centralna z lewym gwintem. Roboty niewiele, ale po ukręceniu śruby zrobiło się gorąco... Oczywiście nie namawiam CIę na nie stosowanie blokady. Może Beny72 ma większe doświadczenie (być może zawodowe) jeśli chodzi o mechanikę i podpowie czy istnieje duże ryzyko przy wymianie bez blokady. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66688-korek-oleju-rozrz%C4%85du/page/2/#findComment-530348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.