Skocz do zawartości

korek oleju... rozrządu?


Gość impress

Rekomendowane odpowiedzi

 

Kolego BENY masz specyfikacje wymiany zimeringu pod kołem pasowym ? Chodziło by mi o kwestie blokowania rozrządu.....czy rozrząd blokuje się przy takiej operacji :) na kołach zębatych po wcześniejszym spuszczeniu oleju i sciagnieciu pokrywy rozrzadu....czy może na kole pasowy ? Chodź wydaje mi sie ę .zlże nie gdyż trzeba ściągnąć kolo pasowe aby wymienic zimering.....ps. używacie oryginalnych blokad rozrządu czy zaznaczacie ustawienie ?

 

Jeśli ktoś jest w posiadaniu specyfikacji to prosze o podesłanie....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Po pierwsze to zestaw blokad jest potrzebny.Z wałem to można sobie poradzić ale wałek to już co innego.Pierwsza z brzegu:http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-opel-fiat-1-3-cdti-multijetbydgos-i4003878714.html

 

Do samego simeringu nie musisz ściągać pokrywy.To nie maluch.

Edytowane przez BENY72

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....ok dzieki za inf. widze ,że mając taki zestaw to kwestia wymiany zimeringu pod kołem pasowym nie jest już taką ciężką sprawą....ale narazie będę zwracał uwagę na te pocenie się i wezme się za to jak będzie to dużo gorzej wyglądało....

 

Ps. Wracając do kwesti pompy wody....to ściągam tylko górne koło pasowe (to jest całość, pompa wody wraz z małym kołem pasowym)...?

.jest to element oddzielny i nie ma nic wspólnego z rozrządem ? Nic trzeba na nic specjalnie zwracać uwagi ? Płynu chłodnoczego wchodzi 5.9 litra ?

Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informację.... zastanawiam się nad tym simeringiem czy "bawić się" w tą wymianę jak na chwilę obecną wyciek jest minimalny....minimalne pocenie się....a troche zabawy jest z tym....a stan oleju trzymam prawie na maxa z uwagi na łańcuszek...i nie ubywa...

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj bo zaraz będziesz miał wszystko zachlapane. Ten uszczelniacz na pewno jest teraz twardy jak plastik i stracił swoje właściwości.

Ja wymieniałem z kumplem bez blokowania rozrządu. Problem miałem ze śrubą, którą ukręciliśmy, bo gość "podpowiedział" nam, że jest prawy gwint.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj bo zaraz będziesz miał wszystko zachlapane. Ten uszczelniacz na pewno jest teraz twardy jak plastik i stracił swoje właściwości.

Ja wymieniałem z kumplem bez blokowania rozrządu. Problem miałem ze śrubą, którą ukręciliśmy, bo gość "podpowiedział" nam, że jest prawy gwint.

Nie blokowałeś rozrządu .... jak zrobiłeś żeby się rozrząd nie przestawił ? Przy takiej wymianie trzeba cały olej spuścić żeby na głowe nie poleciał ;) ?

Podeślesz link do tej uszczelki , simeringu ktory należ kupić ? Bo nie mogę go znaleść....

Ps. Dobrze ,że wiem ,że gwint nie jest prawy bo też bym napewno ukręcił śrubę....

 

Pzdr.

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz oleju spuszczać.Nr uszczelniacza: GM 6 46 910

 

....jest możliwość zakupu tylko tego uszczelniacza ? nie mogę znaleźć tego po symbolu katalogowym.

 

Bad opisywałeś może na forum kwestię ściągania koła pasowego w celu wymiany uszczelniacza bez blokady rozrządu (oryginalnej blokady) i co za tym idzie bez przestawienia go ?

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spuszczałem oleju. Uszczelniacz kupiłem w intercars chyba corteco (ale nie pamietam dokładnie), w każdym razie ceny nie są wysokie.

 

Nie pamiętam dokładnie, ale blokad nie stosowaliśmy. Najpierw odkręciliśmy koło pasowe (chyba 4 śruby są), potem centralna z lewym gwintem. Roboty niewiele, ale po ukręceniu śruby zrobiło się gorąco...

Oczywiście nie namawiam CIę na nie stosowanie blokady. Może Beny72 ma większe doświadczenie (być może zawodowe) jeśli chodzi o mechanikę i podpowie czy istnieje duże ryzyko przy wymianie bez blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności