Gość tokar2 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 kolejność:pompa, regulator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-538534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MironRc Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 zdejmuj bak i zobacz wezyk przy pompie, tak jak u mnie bylo. Prosta robota. Nic wczesniej nie wymieniaj. Regulator jak jest zly to faluje cisnienie. Swoja droga mam dobry jak chcesz i tak u mnie lezy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-538578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Ktoś już pisał o spadku ciśnienia z powodu dziurki w wężyku w samej obudowie pompy w baku. Nawet zdjęcia były, kojarzycie? . . . . . O, nie wywołuj indyka z kurnika Winny się zjawił w tej samej sekundzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-538579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MironRc Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 ja pisalem, jest foto relacja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-538581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Tyle że jak chodza wiatraki to autko odpala od razu....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-539309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Ja wcześniej też byłem świadkiem tego że odpalał idealnie. I nie było wiatraków. Odpowiedni skład mieszanki paliwowo powietrznej w stosunku do temperatury silnika. Czyli czujnik temperatury na komputer. Czujnik położenia przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-539311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Dlatego jakiś czas temu życzyłem Ci powodzenia w poszukiwaniu sprężynek do Sintry Ola, ile razy ja zapalalas jak już wentylatory chodziły? Jak temperatura spadla to znów nie pali? Masz to pewne? Po odpaleniu Maciek trochę nią jeździł i nie miał problemów z odpalaniem... a było gorąco wiec raczej wiatraki musiały chodzić... tym bardziej ze w Vce to przy takich temperaturach to one się wręcz nie wyłączają. PO postawieniu pod firmę i odczekaniu już była klapa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-539318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAGTRONIX Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) to nie paliwo stawiam na wiązkę tylko od czego ? 8 rano ze 30 prób odpalenia nic poruszałem wiązkami auto odpaliło za pierwszym .Niczego nie ruszając zostawiłem go tak jak stał godz 9 odpalił za pierwszym i tak co godzinę za każdym razem od pierwszego no to o 15-stej postanowiłem zrobić rundkę po 2 kilometrach odpala za pierwszym temp ok 90 stopni podjechałem jeszcze do sklepu temp 95 st odpaliła Po powrocie temp ok 100 st odczekałem jak wyłączą się wiatraki autko nie odpala Po wielokrotnych próbach w końcu zaskoczyło. odczekałem chwilę jak załączą się wiatraki wyłączam i co autko odpala za pierwszym i tak pali za każdym razem gdy chodzą wiatraki Mój wniosek rano silnik zimny kable sztywne więc jak ruszyłem to się kabelek zwarł i sztywna zimna izolacja trzymała go na miejscu,a jak silnik złapał swoją temperaturę wiązki zrobiły sie miękkie i kabelek nie styka . Związek z wiatrakami jest taki że jak się kręcą to powodują wibracje i to wystarczy że kabelek się zwiera sprawdzone czujniki wałków rozrządu , wału korbowego i czujnik temperatury ten do kompa jak rozpiołem silnik wchodził na wyższe obroty sprawdzałem na kompie nie wywala błędów tylko p0335 i p0340 ale to normalne na wyłączonym silniku nic więcej Cholera mógłby się ten kabelek urwać do końca Macie może pomysł którą wiązkę od którego czujnika mam sprzwdzić , który czujnik ma jeszcze wpływ na rozruch auta? Jak mi nie podpowiecie to czeka mnie prucie wszystkich kabli Edytowane 21 Maja 2014 przez MAGTRONIX   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-539320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MironRc Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 rzuc okiem moze na kostke od wiatraka ona jest przy akumulatorze, mniej wiecej w tej okolicy. Może tam wilgoć jest. Dawaj znac- będziemy radzili.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-539323 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAGTRONIX Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 rzuc okiem moze na kostke od wiatraka ona jest przy akumulatorze, mniej wiecej w tej okolicy. Może tam wilgoć jest. Dawaj znac- będziemy radzili. elektrycznie wiatrak nie ma nic wspólnego z brakiem odpalania ale jeden z moich wiatraków jest troszkę źle wyważony więc jak się włączają to daje wibrację które powodują że kabelek styka Mój silnik był wyciągany ze cztery razy więc okablowanie było zdejmowane ,rozpinane , zaginane , rozciągane , naginane , przełamane Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67284-problemy-z-odpalaniem-30/page/2/#findComment-539327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.