Gość dario3108 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 witam chce kupic opel sintra 3,0 i mam pytanie czy blacha jest w ocynku i czy rorzad jest na łancuszku. i na co mam zwrocic uwage Za pomoc z gory dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 czy blacha jest w ocynku Nie spotkałem się z taką informacją, aby była. czy rorzad jest na łancuszku. Nie. Jest pasek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Maskę masz aluminiową. Progi i cieknace pokrywy silnika, nie szarpiąca skrzynia to trzy podstawowe elementy na jakie możesz zwracać uwagę w 3.0   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Wszystkie Sintry były robione w ocynku. Na łańcuszku jest tylko Sintra z silnikiem diesla. ps Przenoszę do poradników kupującego Opla.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 czy blacha jest w ocynku Jest czy też nie to bardzo często widuję ten model z wielkimi bąblami pod lakierem. I to w bardzo wielu miejscach. To już leciwy samochód i szukaj tego z jak najmniejsza ilością korozji. A jeśli takiej nie ma to szczególnie zwróć uwage na historię egzemplarza (powypadkowość i lakierowanie). Zwracaj szczególna uwage na progi: http://forum.opel24.com/topic/59919-korozja-progow/ Maskę masz aluminiową Tyle, że niewiele pomaga to na purchcle pod lakierem. Sam widuję Sintry z ogromną korozją na maskach. Tu o tym problemie: http://forum.opel24.com/topic/34095-korozja-karoseriiutlenianie/ http://forum.opel24.com/topic/66925-nieszczesna-maska/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Parchy masz na ogół jeśli maska została niepoprawnie pomalowana.... ale nie jest to też 100% bo moim zdaniem wystarczą mikro uszkodzenia lakieru.Zwróćcie uwagę iż większość tych parchów występuje na przedzie maski na wysokości grilla.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.