dawidb750 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 WITAM!!! problemem bylo kolo dwumasowe wymienilem na nowe i gitara autko pali od strzala. Mam tylko jeszcze maly problem bo biegi ciezko wchodza i cos mechanik nabakiwal ze moze jak robili cos ze sprzeglem to dali za duza otuline i cos przyciera wiecie moze oco chodzi. Dodam ze samego sprzegla nie wymienialem tylko kolo dwu masowe. Przyczyną była DM , nie pisałeś nic o jej objawach, ja wymieniałem ale nie miałem żadnych problemów z odpalaniem, przy okazji powinieneś zmienić cały zestaw tj tacza, docisk i łożysko do jak była walnięta DM to nie wiadomo jak z resztą, ja przy wymianie przeszedłem na JM Valeo oczywiście kpl. i mam już no stress, co do biegów... pojeździj trochę może się ułoży do nowej DM ale nie wiem na 100%, mój zestaw układał się ok 200 km i teraz jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-559600 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr0608 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Koledy pojawil sie nowy problem mialem regenerowane wtryskiewacze i samochod mial male problemy z odpalaniem ale po regeneracji w miare wszystko jest ok. Teraz pojawil sie taki problem ze jak odpalam go rano po nocy i jest zimny to zaraz gasnie ale kiedy tylko troszke przytrzymam go to odrazu lepiej a potem juz jezdzi i odpala bez problemu. W CZYM JEST PROBLEM DORADZCIE ?????? Dodam iz wtryski regnerowane. zawor svc wymieniony Wiec w czym rzecz ktos wie? Mechanik doradza zeby przepukac caly uklad ja wiem on doradza a kasy juz coraz mniej i sil co proponujecie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-561170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Koledy pojawil sie nowy problem mialem regenerowane wtryskiewacze i samochod mial male problemy z odpalaniem ale po regeneracji w miare wszystko jest ok. Teraz pojawil sie taki problem ze jak odpalam go rano po nocy i jest zimny to zaraz gasnie ale kiedy tylko troszke przytrzymam go to odrazu lepiej a potem juz jezdzi i odpala bez problemu. W CZYM JEST PROBLEM DORADZCIE ? ? ? Dodam iz wtryski regnerowane. zawor svc wymieniony Wiec w czym rzecz ktos wie? Mechanik doradza zeby przepukac caly uklad ja wiem on doradza a kasy juz coraz mniej i sil co proponujecie. Podpinałeś po kompa ? jakieś błędy ? Sprawdź dawki wtrysków, jeśli po "regeneracji" której rzekomo nie robi się jeszcze na tych wtryskach oprócz fabryki to może to jest z tym związane - dawka startowa czy jakoś tak. Co do płukania układu paliwowego polecam http://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszczacz-wtryskiwaczy-DIESEL-SPULUNG/23, osobiście wlałem i jeżdżę i dodatkowo http://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Dodatek-do-Common-Rail/20 Edytowane 30 Listopada 2014 przez dawidb750   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-562485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek_87 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam ja mam problem taki że moja Meriva nie odpala w gorące dni nawet bez jeżdżenia, pomaga wtedy odłączenie obudów ze sterownika silnika. W zimie nie ma takiego problemu, czy miał ktoś taki przypadek ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-564314 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsek Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Co do dodatków czyszczących wtryski to pomeca tylko i wyłacznie LM z serii Pro-Line: http://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Plyn-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-DIESEL/113 Efekt "zauważalny" już po przejechanych 200 km.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-587625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Koledy pojawil sie nowy problem mialem regenerowane wtryskiewacze i samochod mial male problemy z odpalaniem ale po regeneracji w miare wszystko jest ok. Teraz pojawil sie taki problem ze jak odpalam go rano po nocy i jest zimny to zaraz gasnie ale kiedy tylko troszke przytrzymam go to odrazu lepiej a potem juz jezdzi i odpala bez problemu. W CZYM JEST PROBLEM DORADZCIE Dodam iz wtryski regnerowane. zawor svc wymieniony Wiec w czym rzecz ktos wie? Mechanik doradza zeby przepukac caly uklad ja wiem on doradza a kasy juz coraz mniej i sil co proponujecie. 1) sprawdź szczelność układu paliwowego od baku do filtra ... jezeli znajdziesz cos podejrzanego to wymień elementy (nie musi byc wycieku .. wystarczy, że będzie dostawało się powietrze i paliwo będzie odpływało z filtra do baku) 2) wymień obudowe filtra paliwa na nową .. przez jej nieszczelności zostało wymienionych już tysiace pomp wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy) .. ale nia na używkę tylko na nową .. no chyba, że jesteś genialny i umiesz ją dobrze uszczelnić w bezpieczny sposób. To moja rada ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-587761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazanostra Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Podjechałem do mechanika w celu wymiany czujnika. Zaproponował przed wymianą, by podpiąc pod komputer samochód i sprawdzic, czy czujnik pokazuje mniej więcej właściwą temperature (w odniesieniu do wskaźnika przy liczniku). Dystans był krótki i wskazówka temp. nawet nie drgnęła. Odczyt z komputera to ok 57o i raczej zgadzał się ze stanem faktycznym. Także wg mechnika czujnik nie jest winny przypadłości. Znów podejrzenie padło na wtrysk. Co ciekawe - aktualnie mamy nieco niższą temp. zewnętrzną i wydaje mi się, że samochód potrzebuje nieco mniej czasu na rozruch, niż wcześniej. W tej chwili nie mam czasu tego zrobic. Odkładam więc temat naprawy za jakiś miesiąc. Witam wszystkich po długiej przerwie. Miałem odpowiedzieć we wrześniu ubiegłego roku, jak widać temat odłożyłem niemal na rok! Ale do rzeczy... Sprawa problemu z odpalaniem na ciepłym silniku w moim przypadku rozwiązana. Winny temu był uszkodzony rozrusznik. Po wymianie na zregenerowany autko odpala normalnie. Jeśli ktoś jeszcze ma takie problemy, to zachęcam do sprawdzenia najpierw tego elementu (przed sprawdzeniem pompy i wtrysków) - zaoszczędzicie trochę gotówki. U mnie Panowie mechanicy zaczęli od wtrysków, co podniosło cenę usługi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-593467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tom3czek88 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Witam,podpinam się do tematu... Tylko mój problem jest trochę inny i pojawił się wczoraj:/ temp.zew. +11*c,silnik nagrzanym do 85*c,w momencie gdy chciałem odpalić go drugi raz auto jakby zakręcilo,ale nie odpalił pojawiła się głucha cisza na 3 sek po czym zaczął kręcić i odpalił,dzieje się tak i na ciepłym i na zimnym,dojechalem do domu zgasilem auto po czym chciałem zczytać błędy metoda gaz+hamulec, lecz kontrolka cały czas mrugala nie pokazując żadnego błędu... Pomocy:/ Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Tom3czek88   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-616274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek-79 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Witam. Mimo że stary temat to chcę tylko napisać że u mnie w przypadku ciężkiego odpalania na ciepłym silniku winny był rozrusznik a dokładnie bendiks, który minimalnie przepuszczał i dlatego auto miało problemy. Po naprawie rozrusznika auto odpala bez problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-662434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bobeusz2011 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Witam,podpinam się do tematu.Auto Meriva 1,7 cdti 101 2005 r. Auto ma trudności z odpaleniem po krótkiej jeździe. Po przejechaniu 5-10 km i krótkim postoju musi parę razy zakręcić zanim zapali.Przy długim kręceniu puszcza dymka. Czasem po odpaleniu świeci się kontrola akumulatora jak by alternator nie ładował. Zgaszenie i zapalenie jeszcze raz auta likwiduje kontrolkę akumulatora. Przy obciążeniu silnika zaczyna piszczeć pasek od alternatora - wymieniany 2 razy. W tym zakresie zrobione już: wymiana filtra paliwa powietrza x 2, wymiana przewodów do wtryskiwaczy, wyłączony i zaślepiony EGR, wymieniona uszczelka wtrysku bo ciekła. Przed wszystkimi objawami został wymieniony alternator na jakiś chiński sziet z allegro nowy. Mechanik sugeruje, że kolejny etap to wtryski. Ale tu koledzy piszą, że rozruszniki za to mogą odpowiadać. Stawiam chyba na ten chinski alternator. Pomimo tego, że parametry ładowania i pracy ma prawidłowe, bo tak wskazują mierniki to może na krótkich trasach nie doładowuje akumulatora i auto nie ma wystarczająco prądu. Jak mogę sam sprawdzić ten rozrusznik ? bez wyciągania go i dawania do sprawdzenia Nie robię napraw sam a nie chce już generować dodatkowych kosztów. Czy ten alternator może mieć wpływ na odpalanie auta ? proszę o poradę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ci%C4%99%C5%BCko-pali-gdy-jest-gor%C4%85cy/page/4/#findComment-682057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.