Gość tokar2 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) O zwykłych cudach...© pojechałem do lasu nad Wisłą co samo w sobie jest cudem, słoneczko, cisza spokój no poprostu raj . Rzeka nie wylała a mogła no i zabrałem się za spr ciśnienia na garach(15,8 15,5 15,0 15,1 atm) kolejny C.no więc zawory ok ale idąc za ciosem postanowiłem spr kolektor wydechowy ale po pomiarze ciśnień włączyłem silnik tak dla pewności a tu C czyżby moduł samonaprawczy (oczywiście od1:24) wszystko gra jak powinno, pomyślałem może to przez zmianę 1,5 miesiąca temu oleju z castrol magnatec 5w40 na mobil? i ze pewnie nie zwróciłem uwagi na dżwięk. odkręcając kolektor znalazłem zerwane gniazdo w głowicy więc cały dzionek zmagałem się z naprawą wszystkich gniazd/ szpilek(przegwintowanie etc) bo były wstawione odwrotnie przez co szpilki trzymały się na 5 do 6 zwojach gwintu no i teraz wkręciłem sobie że to olej i ta szpilka i już gra gitara. fakt wracając do wawy musiałem się wsłuchiwać w silnik by go usłyszeć. po dojechaniu wysiadam a tu... stuku puku mówi mi heloł WTF no ji skojarzyłem pomiar ciśnienia z wyłączeniem pompy paliwa(żeby wtryski nie sprejowały podczas badania) a to z listwą wtryskiwaczy czyli z ich stukaniem a to z tym: rano jak odpaliliśmy nie pukało mocno jak zwykle po odpaleniu.. myślałam ze zbieg okoliczności. Ale dzisiaj jest mokro i też nie pukał ! co z tego będzie napiszę jak wymienię listwę życie to cód jak mawiał Mistrz Oogway "Wczoraj to już historia,Jutro to tajemnica,ale Dzisiaj to dar losu. dary są po to,by się nimi cieszyć" Edytowane 22 Maja 2014 przez tokar2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6894-stuki-puki-w-silniku-opel-sintra-22/page/4/#findComment-539444 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Mówisz że listwa? To wytłumacz kobiecie jaki to może mieć związek z wilgotnością powietrza i waleniem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6894-stuki-puki-w-silniku-opel-sintra-22/page/4/#findComment-539451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Mówisz że listwa? w jakiś sposób brak ciśnienia na listwie podczas sprawdzania ciśnienia spowodował ustanie stukania (chociaż na krótki czas) co do Twojego wątku to coś w tym jest http://v060702.home.net.pl/viewtopic.php?f=71&t=11103   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6894-stuki-puki-w-silniku-opel-sintra-22/page/4/#findComment-539471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Gdyby przepływka była walnięta były by jeszcze inne objawy.... a innych brak. Sprawdzają tą listwę bo czekam na efekty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6894-stuki-puki-w-silniku-opel-sintra-22/page/4/#findComment-539478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hitman Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) No i co w końcu? Udało się tę usterkę zlokalizować i naprawić? Ja mam to samo i chcę wiedzieć czy mi gdzieś nie padnie w trasie. A do tego po uruchomieniu spod maski (z lewej strony z o\Punktu widzenia kierowcy siedzącego za kierownicą) wydobywa się głośny szum jakby jakaś pompa się kończyła lub jakby coś ocierało. Po wkręceniu na obroty (ok 3000) szum gaśnie, ale powoli tak jakby jakaś obrotowa część się zatrzymywała. A dziś miałem taki problem, że odpaliłem, przejechałem 200 m, szum się uciszył i przypomniałem sobie, że muszę się wrócić do domu. Zaraz wróciłem i po odpaleniu zaraz zgasł. Ponownie to samo. Dopiero jak odpalałem z dodaniem gazu i potrzymałem 10 sekund na obrotach (do 3000 max) to się ustabilizował i nie gasł. Możecie mi dać jakieś tropy (odnośniki do tematów)? Nie znam się na samochodach, a chcę żeby mi jeszcze 2 lata pojeździł. Z góry dzięki! Edytowane 18 Października 2015 przez hitman   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6894-stuki-puki-w-silniku-opel-sintra-22/page/4/#findComment-607478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 No i co w końcu? Udało się tę usterkę zlokalizować i naprawić? Ja mam to samo i chcę wiedzieć czy mi gdzieś nie padnie w trasie. A do tego po uruchomieniu spod maski (z lewej strony z o\Punktu widzenia kierowcy siedzącego za kierownicą) wydobywa się głośny szum jakby jakaś pompa się kończyła lub jakby coś ocierało. Po wkręceniu na obroty (ok 3000) szum gaśnie, ale powoli tak jakby jakaś obrotowa część się zatrzymywała. A dziś miałem taki problem, że odpaliłem, przejechałem 200 m, szum się uciszył i przypomniałem sobie, że muszę się wrócić do domu. Zaraz wróciłem i po odpaleniu zaraz zgasł. Ponownie to samo. Dopiero jak odpalałem z dodaniem gazu i potrzymałem 10 sekund na obrotach (do 3000 max) to się ustabilizował i nie gasł. Możecie mi dać jakieś tropy (odnośniki do tematów)? Nie znam się na samochodach, a chcę żeby mi jeszcze 2 lata pojeździł. Z góry dzięki! Człowieku toż ty nie wiesz gdzie pytać. Ten szum po odpaleniu zimnego motorka to pompa powietrza wtórnego. Chcesz na szybko rady to w pogaduchach się zamelduj, zrobimy burze mózgów i coś poradzimy. http://forum.opel24.com/topic/36124-sintra-pogaduchy/page-3663?do=findComment&comment=607487 Gdzie pomykasz swoim autkiem to ktoś może pomóc z klubu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6894-stuki-puki-w-silniku-opel-sintra-22/page/4/#findComment-607493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.