Gość vectra 95 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Koledzy proszę o opinie tego auta. Widzicie coś niepokojącego??? Jak sprawdza się ten silnik w Oplu ,oraz napęd 4x4 i automat ,oraz manual??? http://otomoto.pl/opel-insignia-2-0-turbo-4x4-220km-salon-pl-50tys-km-C35192654.html A może lepszy 2,8 v6??? http://otomoto.pl/opel-insignia-4x4-v6-cosmo-zapytaj-zony-2-8-C34957288.html Proszę o cenne rady. Zamierzam udać się do serwisu opla w celu weryfikacji stanu auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 pierwsze co to sie dowiedz o koszta serwisu 2.0 T a pozniej 2.8 szczegolnie rozrzad ja bym bral jak juz 2.0 T   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561875 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vectra 95 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 pierwsze co to sie dowiedz o koszta serwisu 2.0 T a pozniej 2.8 szczegolnie rozrzad ja bym bral jak juz 2.0 T a czemu 2,0? Co jest nie tak w 2,8?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 czemu 2,.0 ?? bo poniewaz zapytaj sie w ASO o to co napisalem zobaczysz roznice do tego ewentualne podnoszenie mocy jest tansze i latwiej dostepne w 2,.0 w 2,8 juz tak nie poszalejesz a jak juz to dwa razy drozej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 A ja walnę prosto z mostu: TRZYMAJ SIĘ Z DALEKA OD 4X4 W INSIGNII Możesz poczytać w wolnej chwili... http://forum.samnaprawiam.com/z-cyklu-co-ciekawego-nietypowego-robilem-vt7026.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Problemy z 4x4 były na początku produkcji również z warsztatami. Czyżby opel sobie nadal z tym nie poradził? Oczywiście w prasie moto polecają takowyż wariant...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Czyżby opel sobie nadal z tym nie poradził? Może nie będę się wypowiadał na temat podejścia dystryktów gwarancyjnych do sprawy 4x4... ostre słowa musiałyby paść - zbyt ostre. Pozwolę sobie podsumować to w ten sposób: Jeśli ktoś popełnia błąd na etapie projektowania, to podzespół jest do dupy. Jeśli podzespół jest do dupy, to wtedy auto jest do dupy, bo sprawia wieczny problem. Lekarstwem jest przekonstruowanie podzespołu i dokonanie zmian, które usuną wcześniejsze wady. Jak do tej pory widzę, że numery katalogowe tylnych mostów są ciągle te same... Jaki z tego wniosek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 nic więcej nie trzeba mówić... dzięki za wyczerpującą odpowiedź...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vectra 95 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 o kurka,ładne rzeczy tam wypisują, No to 4x4 diametralnie odpada. A co powiecie o samym silniku? Ma jakies wady? 2,0T Jak znosi wirusa Może jakiś inny silnik bardziej polecany. Tylko benzyna ,nie chce już klekotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561969 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Ma jakies wady? 2,0T Bardzo mocno trzeba pilnować stanu oleju i wymiany co 30.000km to stanowczo na niekorzyść działa. Wyciera się najprędzej górny ślizg łańcucha, ten między wałkami. Stan rozrządu bardzo pobieżnie można zweryfikować poprzez wykręcenie tych dwóch sterczących zaworków/czujników obok bocznej pokrywy rozrządu (w pokrywie zaworów). Jeśli są na nich JAKIEKOLWIEK opiłki, to po zawodach - rozrząd do roboty + demontaż misy i czyszczenie z opiłków + demontaż pompy oleju i czyszczenie z opiłków. Wirus owszem, jak w każdym przypadku bez przesady. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69746-opel-insignia-20-t-4x4-oraz-28-v6/#findComment-561992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.