Skocz do zawartości

Opel Insignia 2.0 T 4x4 oraz 2,8 v6


Gość vectra 95

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy proszę o opinie tego auta.

Widzicie coś niepokojącego???

Jak sprawdza się ten silnik w Oplu ,oraz napęd 4x4 i automat ,oraz manual???

 

 

 

http://otomoto.pl/opel-insignia-2-0-turbo-4x4-220km-salon-pl-50tys-km-C35192654.html

 

A może lepszy 2,8 v6???

 

http://otomoto.pl/opel-insignia-4x4-v6-cosmo-zapytaj-zony-2-8-C34957288.html

 

 

Proszę o cenne rady.

Zamierzam udać się do serwisu opla w celu weryfikacji stanu auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pierwsze co

to sie dowiedz o koszta serwisu 2.0 T a pozniej 2.8

szczegolnie rozrzad

ja bym bral jak juz 2.0 T

a czemu 2,0?

 

Co jest nie tak w 2,8?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu 2,.0 ??

bo poniewaz

zapytaj sie w ASO o to co napisalem

zobaczysz roznice

 

do tego ewentualne podnoszenie mocy jest tansze i latwiej dostepne w 2,.0

w 2,8 juz tak nie poszalejesz a jak juz to dwa razy drozej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja walnę prosto z mostu:

TRZYMAJ SIĘ Z DALEKA OD 4X4 W INSIGNII

 

Możesz poczytać w wolnej chwili... http://forum.samnaprawiam.com/z-cyklu-co-ciekawego-nietypowego-robilem-vt7026.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z 4x4 były na początku produkcji również z warsztatami. Czyżby opel sobie nadal z tym nie poradził?

Oczywiście w prasie moto polecają takowyż wariant...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyżby opel sobie nadal z tym nie poradził?

Może nie będę się wypowiadał na temat podejścia dystryktów gwarancyjnych do sprawy 4x4... ostre słowa musiałyby paść - zbyt ostre.

Pozwolę sobie podsumować to w ten sposób:

Jeśli ktoś popełnia błąd na etapie projektowania, to podzespół jest do dupy. Jeśli podzespół jest do dupy, to wtedy auto jest do dupy, bo sprawia wieczny problem. Lekarstwem jest przekonstruowanie podzespołu i dokonanie zmian, które usuną wcześniejsze wady. Jak do tej pory widzę, że numery katalogowe tylnych mostów są ciągle te same... Jaki z tego wniosek?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurka,ładne rzeczy tam wypisują,

No to 4x4 diametralnie odpada.

 

A co powiecie o samym silniku? Ma jakies wady? 2,0T

Jak znosi wirusa :rotfl:

Może jakiś inny silnik bardziej polecany.

Tylko benzyna ,nie chce już klekotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ma jakies wady? 2,0T

Bardzo mocno trzeba pilnować stanu oleju i wymiany co 30.000km to stanowczo na niekorzyść działa. Wyciera się najprędzej górny ślizg łańcucha, ten między wałkami. Stan rozrządu bardzo pobieżnie można zweryfikować poprzez wykręcenie tych dwóch sterczących zaworków/czujników obok bocznej pokrywy rozrządu (w pokrywie zaworów). Jeśli są na nich JAKIEKOLWIEK opiłki, to po zawodach - rozrząd do roboty + demontaż misy i czyszczenie z opiłków + demontaż pompy oleju i czyszczenie z opiłków.

Wirus owszem, jak w każdym przypadku bez przesady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności