Skocz do zawartości

Moduł sterowania świecami żarowymi Astra H 1.7 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

Może w twojej okolicy jest elektromechanik, mechanik kumaty w dizelkach, Podobny silnik montowali w innych opelkach i jest ich sporo za czym idzie i różne przygody im się zdarzały.

 

Może zobacz przekaźniki które odpowiadają za podanie napięcia po załączeniu zapłonu,

 

Już sparawdzałem na dwóch innych astrach napięcia na kostce do modułu sterującego świecami są takie same jak w mojej astrze z którą mam problem, jestem bezradny!!!!!!!!!!

Edytowane przez hehu

 

Już nie wiem. Może podjedź do jakiegoś mechanika i zapytaj o dobrego elektromechanika, może to być jakaś drobnostka. A może coś sam mechanik poradzi.

 

modul ten przekaznik swiec ma zasialnie praktycznie bezposrednio z akumulatora. Jesli ni podaje napiecia do swiec a modul jest okej to porblem jest z podaniem sygnalu z ECM na ten modul by swieczki dostaly prad.

 

A jeszcze jedno Hehu weź sprawdź wtyczkę do kompa i pryśnij w styki isolem - może coś tam jest zaśniedziałe.


Trochę Wesol naprowadził.

 

do tego modulu swiec masz czerwony kabel ze stalym plusem- to gruby pradowy kabel. brazowy to masa stala. czerwono-bialy to plus ale po przekreceniu stacyjki. brazowo-szary to laczy sie z ECM z pinem 93. Niebieski kabelek laczy sie tez z ECM z pinem 52. Pytanie czy te dwa ostatni kabelki faktycznie maja przejscie do ecm i tam dalej w nim w srodku na plytce. Oczewiscie te dwa kabelki tez nie mogą miec zwary czy to do masy czy to do plusa ale to sprawdzisz bardzo latwo mierniczkiem w 3 minuty.

 

Dzisiaj zrobiłem obejście świec żarowych podłączyłem bezpośrednio do akumulatora 4 świece podgrzałem i auto dalej ciążko pali.....po podłączeniu opcoma wyszło na jaw że auto ma nie 185000km tylko 355000km!!!! Zaczynam podejrzewać że może coś nie tak jest z ciśnieniem na cylindrach. Być może jeszcze coś z dawką rozruchową,ciśnieniem na listwie,może kwestia regulacji zaworów, zmiana softu.Sprawdziłem parametry silnika nagrzanego: Bieżąca dawka wtrysku - 3,9 mg/suw, Rampa paliwa/cisnienie w układzie - 24,60 Mpa

 

przebieg nei ma nic do tego. to nei benzyna by tu patrzec na takie sprawy. i to nei ma nic do tego jak odpala. Mam dwa auta i jedne ma 222 tys a drugi ponad 260 tys i oba pala od strzala. Jak sciagniesz wtyczke od czujika temperatury cieczy i p tym podgrzaniu manualnym jak odpala. Sprawdz wlansie w ten sposob.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności