Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

podczas jazdy po kocich łbach lub płytach betonowych z niewielką prędkością bardzo wyrażnie słychać dziwne stukanie dochodzące gdzieś z przodu auta jest bardzo intensywne przy małym skoku koła bez względu na to czy koła są skręcone czy nie to samo przy hamowaniu i bez hamulca byłem już dwa razy na stacji diagnostycznej i wszystko jest o.k. czy ktoś przerabiał już podobny przypadek?

 

Gość Anonymous

Trzeba sprawdzić łącznik stabilizatora - u mnie to było przyczyną stuków http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Gość Anonymous

Ja w pierwszym podejsciu wymienilem lacznik stabilizatora, natomiast teraz oddalem do regeneracji maglownice. Stukanie w obu przypadkach bylo podobne, przy malych predkosciach na nierownosciach.

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

U mnie stuki dochądzą z okolic kolumny kierowniczej. Podejrzenie jest na przegub kierownicy (wał pośredni), ale jego wymiana jest dość kosztowna a 100% pewności nie mam że to właśnie ten przegub jest przyczyną tych stuków. Szukam taniego zamiennika moze ktoś z was wie gdzie można dostać??

 

Gość Anonymous

Witam,mam identyczny problem z moją Merivką, zawieszenie idealnie sprawne, ale nadal coś stuka, myślę, że to właśnie może być przekładnia. Czy ktoś z Was poradził sobie już z tym problemem? Jeżeli tak to w jaki sposób?

 

Gość Anonymous

Mam podobne objawy - przy powolnej jeździe po nierównościach- stuki słyszalne i wyczywalne w postaci drgań na kierownicy . Dla usunięcia wykonałem dotychczas:

- wymianę (08.2007) sworznia zwrotnicy (prawy)

- wymianę (03.2008) drążka kierowniczego i łącznika (po lewej stronie)

- dziś po kolejnej wizycie (przegląd techniczny) w serwisie zasugerowano wymianę obu drążków kierowniczych i ew. łączników a gdy to nie pomoże to w nastepnym etapie regenerację przekładni kierowniczej :lol:(

 

Nie wiem czy ta droga jest słuszna :D ale te stuki są wkurzające.

 

  • 2 tygodnie później...

Witam. Ja mam prawdopodobnie ten sam problem. Na chwilę obecną liczę się z wymianą całego wspomagania kierownicy. Prawdopodobnie to jest przyczyną.

Dobrze, że jest ALLEGRO. Koszt to 500-600 zł + wymiana, ale mój spokój jest tyle wart :)

 

Gość Anonymous

Ja bym tu bardziej podejrzewał sam drążek kierowniczy, a nie całą kolumne. To urządzenie od wspomagania jest tak precyzyjnym urządzeniem że tam nie powinno mieć miejsca zadne takie stukanie. Drążęk kierowniczy (wał pośredni) jest tu najbardziej podejrzany...

 

Witam wszystkich zainteresowanych po krutce opisalbym prawdopodobna przyczyne stukania czeszczenia w tych egzemplarzach jest to bardzo prawdopodobne a mianowicie chodzi o silnik w spomagania jest tam taki walek przegobowy ktory przekazuje naped na kolumne i prawdopodobnie on tak trzaska ja mialem te same problemy po przesmarowaniu go wazelina przestalo stukac trzeszczec .Polecam to sprawdzic .Prosze o odpowiedz czy pomoglo :D

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności