ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 trochę sobie zasłużyłem tonem moich wypowiedzi Słuchaj... reakcja bezwarunkowa bym powiedział. Prawo Murphyego mówi, że jak coś ma się zesrać, to dzieje się to zawsze w najmniej odpowiednim momencie. Być może akurat tu tak było - 3 razy i 3 razy akurat w najgorszych z możliwych opcji. Jest to czynnik podnoszący ciśnienie, no bo tak: wywalam xx tysiaków na NOWE auto. Nowe czyli po to kupione, żeby nie mieć problemu. A tu w gratisie bramka numer 3 i zonk. No zdarza się i tyle. Każdy się denerwuje. Ciężko jest w takim momencie trzeźwo myśleć i wyłączyć emocje, dlatego napisałem "na przyszłość". Pamiętaj, że każde ASO teraz bije się o klienta starając się czynić względem niego jak najlepszej jakości usługę.Myślę, że u Kanclerza mechanicy nie potraktowali tego "z buta" tylko po prostu w danym momencie nie można było więcej zdziałać. Generalnie nie do samych mechaników mam żal co do ludzi siedzących za biurkiem i przyjmujących zgłoszenia. Produkowałem się za każdym razem informując o czym tylko się da i tłumaczyłem wszystko możliwie spokojnie i rzeczowo (choć nie ukrywam, że przy 3 podejściu szlag mnie jasny trafił) Mogłeś wykonać najprostszą rzecz pod słońcem, co polecam przy ewentualnej kolejnej wizycie: "Proszę Pana, bardzo proszę o chwilę rozmowy z mechanikiem, który będzie naprawiał moje auto - chciałbym mu przekazać sporo istotnych szczegółów mogących pomóc w zlokalizowaniu źródła problemu"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70328-polecane-aso-w-okolicach-gliwic/page/3/#findComment-568196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.