Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem. Wszyscy się już poddali.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość szkodnik993

A może wtryski przyłapało i podają za mało albo wcale nie podają paliwa. Czasami w samochodach jeżdżących na gazie potrafi złapać i jak auto postoi to z początku nie chcą się otwierać i nie chce odpalić a jak zaskoczy to nie chodzi na wszystkie gary zaraz po odpaleniu

Edytowane przez szkodnik993

 

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość pablo101064

Jaki masz gaz?

 

czy problem występuje jeśli zgasiłeś silnik na gazie?

 

czy problem występuje po przejechaniu krótkiego dystansu?

 

 

Ja u mnie mam problem z II gen LPG. Z16XE. Mam ustawione przełączanie gazu na 13 stopni. i teraz jak jadę sobie krótki dystans i krótko przed zgaszeniem silnika przełączy mi się na LPG a silnik nie da rady się porządnie nagrzać. Ciężko mi odpala gdy chce po krótkim czasie ruszyć. muszę długo kręcić rozrusznikiem.

Witam. Problem mam wyłączne na benzynie, bo przy odłączonym zupełnie gazie również występuje. Dla tego cała sprawa jest tak zagatkowa.

Dzięki wszystkim kolegom za sugestie. W tygodniu będziemy je sprawdzać.

Mówiąc szczerze, jestem pełen obaw. Bo nie widzę " światełka w tunelu"

Czekam na dalsze podpowiedzi.

 

zacznij od przeczyszczenia przepustnicy/krokowca...

 

Gość pablo101064

zacznij od przeczyszczenia przepustnicy/krokowca...

Przepustnicę z krokowcem podmieniałem na inną. Problem był ten sam. Wądpię, żeby w tej zamiennej było takie samo uszkodzenie. Chyba, że mam cholernego pecha.

 

filtr paliwa wymieniony? nie zasysa ci powietrza do baku gdy tankujesz?

 

Może jeszcze pomierz przepływkę

 

Pablo a sprawdzaliście pompę paliwa? Wyjmijcie koszyk z baku, sprawdź wężyk czy nie jest pęknięty, podłącz miernik w kostkę i poruszaj od spodu kabelkami - zobacz czy jest przejście.

Miałam też ostatnio w Sintrze taki myk że odpalała za drugim razem i do tego z gazowaniem.... Ale ja pierwsze co tam robie to sprawdzam koszyk bo to słaby ich punkt.

 

Jeszcze dorzucę czujnik temperatury ( w bloku silnika) , jak się mi poluzowała wtyczka to tak głupiał .

 

A sprawdzałeś te awaryjne odpalanie na gazie? tak jak kolego wspominał kilka postów wcześniej.

 

fakt faktem. Przy takich temperaturach lepiej próbować awaryjnie odpalać na gazie tylko ciepły silnik. Przy kilku stopniach jak parownik jeszcze będzie zimny to takie awaryjne odpalanie mija się z celem bo będzie po pierwsze ciężko palił a po drugie, to ponoć niezdrowe dla parownika.

 

ale jak będziesz miał 20C na zewnątrz to spokojnie możesz na gazie odpalać.

 

albo próbować odpalić na gazie tylko w wypadku jak silnik jest jeszcze nagrzany po krótkim postoju.

 

Nie napisałeś nam jak często to się zdarza.?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności