Gość Natalia712 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 rozwalona Astra............. Jak uda mi sie ja poskladac to bede zadowolona........ ogolnie zostalam sama.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Nie zostałaś. Masz nas Dawaj foty, z pewnością nie jest tak źle.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Małe otarcie. Trzy elementy i lampa.. Mniej niż miałem na mojej fiescie. Wyjdzie z tego. Głowa do góry.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Erwin Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Cześć Astromaniacy Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Astry H rocznik 2008. Do tej pory co roku przeglądy okresowe były robione w ASO bez żadnych przerw. Ja jednak nie chcę przeprowadzać całego przeglądu mechanicznego w ASO. Ograniczę się tylko do stacji diagnostycznej. Wiem, że muszę zrobić przegląd powłoki antykorozyjnej w ASO, bo to przedłuża mi gwarancję na korozję. Czy coś jeszcze muszę obowiązkowo zrobić w ASO żeby nie tracić gwarancji, czy tylko tę powłokę, której sprawdzenie kosztuje 150 zł w moim ASO   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Natalia712 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 No niby nic bo zderzak polamany, blotnik. nadkole polamane wewnwtrzne , maska pogieta z przodu belka do prostowania reflektor w mak, ale tysiak polecial, w sumie tym sie nie martwie tak jak tym ze wstyd ze takiego babola walnelam ........ jakos poskladana nie wyglada strasznie teraz ale coz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gossu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Tragedii nie ma . Dopiesci się   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość juve_fan Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Siemka Astroniacy Od momentu zakupu Astry G mam pewien problem, który co raz bardziej mnie irytuje. Chodzi mi o zamykanie drzwi kierowcy. Trzeba nimi na prawdę mocno trzasnąć aby się zamknęły, w przeciwnym przypadku drzwi są cały czas niedomknięte. Drzwi pasażera działają super, lekko się zamykają, natomiast drzwi kierowcy lipton... Kolega mi mówił, że podobno winny temu jest jakiś kołek, który jest w drzwiach...prawda to? Chodziło mu dokładnie o to: http://www.opel-sklep.com/pl/p/Sworzen-tuleja-zawiasu-drzwi-132608-OPEL-GM/796 Drzwi nie wyglądają ani na opuszczone ani nic... Byłbym wdzięczny za pomoc, może ktoś z Was przerabiał podobny problem. Autko to dokładnie Astra G w wersji Hatchback pozdrooo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A może najpierw silikon w spraju do zamka w lewych drzwiach, bo coś ciężko chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matpl Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Co oznaczać może stuk w okolicach przednich kół przy skrecaniu kół ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Co oznaczać może stuk w okolicach przednich kół przy skrecaniu kół ? A możesz coś więcej, autko w ruchu? jaki stuk? itp. Mogą być przeguby homokinetyczne, tuleje wahacza, niedokręcone koła i t p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.