Skocz do zawartości

Przymierzam się do kupna Astry IV.Proszę o porady


Gość thales13

Rekomendowane odpowiedzi

Gość thales13

Witam.

Jestem "świeży" na tym forum więc jeśli post piszę nie w tym dziale co należy proszę o przeniesienie.

Zbieram się do zakupu Astry 4 i chciałbym prosić Użytkowników o porady.Jakiego modelu i z jakim silnikiem unikać.Co wybrać.Dodam,że chcę wydać na auto do 45 tys.Nigdy Oplem nie jeździłem,więc nie mam żadnego doświadczenia z tymi autami.Preferuję benzynę ale nie zamierzam gazować auta.Jeśli jakiś diesel odporny jest na warunki miejskie ( ze współczesnymi dieslami jest różnie ) też nie pogardzę.Byłoby dobrze gdyby auto miało moc powyżej 120 KM.Obecnie mam Skodę Octavię II 1,9 TDi z 2009 roku.Kupiłem to auto trochę z konieczności.Sprawuje się doskonale,przebieg mały ale po po prostu nie podchodzi mi ten samochód.Długo polowałem na Volvo i miałem już uzgodniony termin odbioru auta ale właściciel postanowił jeszcze z niego skorzystać przez tydzień wybierając się na Wybrzeże.Niestety w drodze powrotnej przyjechał już na lawecie.Teraz czasu mam więcej i polowanie na Astrę zaczynam od dziś.Daję sobie czas do września.

A może ktoś chce się pozbyć swojej Astry IV?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady.

Pozdrawiam

Edytowane przez thales13

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Tu można uzyskać porady odnośnie interesującego cię autka, ale mamy też osobny temat "poradnik kupującego opla" - http://forum.opel24.com/forum/19-poradniki-kupujacego-opla/

Możesz też tam zadać pytanie o interesujące cię autko.

W asterce są montowane silniki z gamy GM czyli też w innych modelach są te same zespoły napędowe.

Życzę owocnych poszukiwań, powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość thales13

Rozumiem,że to wysilona jednostka? Czy to nie jest coś podobnego jak TSI czy TFSI u VW? Jaka jest awaryjność a jaka żywotność podzespołów w takim silniku.Jeśli motor 1,4 robi 140 KM to przeciążenia muszą być nie małe.Ale oczywiście poczytam o tej propozycji,choć te współczesne konstrukcje jakoś do mnie nie trafiają z wyjątkiem silnika Wankla u Mazdy 1,3 ,który potrafi wydobyć 160 KM ale zapotrzebowanie na paliwo jakie?

Dziękuję i zabieram się za lekturę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdże w insignii z tym silnikiem i dla mnie jest OK,a przesiadłem się z Z19DTH...

jednostka jest OK, a i do gazu się nadaje...

 

nie porównuj bezpośrednio mocy do litrażu pomiędzy silnikami otta i wankla...

bo to dwie różne techniki...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale oczywiście poczytam o tej propozycji,choć te współczesne konstrukcje jakoś do mnie nie trafiają z wyjątkiem silnika Wankla u Mazdy 1,3 ,który potrafi wydobyć 160 KM ale zapotrzebowanie na paliwo jakie?

Dziękuję i zabieram się za lekturę

Chyba coś tu źle policzyłeś, to nie jest 1,3 l tylko prawie 2 l (650ccmX 3, a nie razy 2 + drugi wirujący tłok). A i chyba moc była powyżej 260KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności