Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzegorzyk

Hehehehe... cena z kosmosu.

Uszczelniacz zaworowy 1sz kosztuje 2,50 - trzeba 16. Liczmy 2 dychy.

Uszczelka zaworów + uszczelka głowicy + uszczelka ssącego + uszczelka wydechowego = 250

Komplet pierścieni na 1 cylinder 80 zeta x4 = 320

Planowanie głowicy 50

Podsumowując wychodzi 650

No, jeszcze nowy rozrząd - komplet 350 to razem tysiak...

Wychodzi na to, że robocizna drugi tysiak. Tanio nie jest.

Trochę się kiedyś bawiłem w takie robótki więc aby to naprawdę miało ręce i nogi dodał bym jeszcze:

-panewki ,przynajmniej na korbach

-uszczelniacze wału + wałka

-jeśli są to uszczelki pod miskę olejową

-ja zawsze dawałem głowicę zrobienie gniazd zaworowych,za to sam robiłem planowanie.

 

Z tego co pamiętam wy nie wyciągaliście silnika ,tak że część tych kosztów odeszła.

Edytowane przez grzegorzyk

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72860-remont-kapitalny/page/3/#findComment-596609
Udostępnij na innych stronach

Dla Z14XEP mały remont wraz z wymianą rozrządu przedstawia się tak:

 

1. Pierścienie Mahle, nominały lub +0,25 lub +0,5 komplet na 4 tłoki - 230 zł

2. Zestaw uszczelek na górę silnika Reinz - 300 zł

3. Zestaw śrub głowicy Payen - 45 zł

4. Naprawa głowicy i ew.planowanie - 350-400 zł

 

Rozrząd:

1. Komplet Ruville wraz z uszczelką pokrywy rozrządu, bez kół łańcuchowych - 450 zł

2. Uszczelka miski olejowej Elring - 41 zł

 

Robocizna - 500 zł

 

Razem 2000 zł.

 

Czy coś jeszcze należy doliczyć przy takiej robocie? Oczywiście jest to wariant optymistyczny, bez wypadków losowych.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72860-remont-kapitalny/page/3/#findComment-597268
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorzw84

witam wczoraj odebralem samochod z remaru i wyglada to tak: cena 2100, co moge powiedziec po 2 dniach to to ze zauwazylem wyrazny wzrost mocy, teraz moge powiedziec ze mery ma te 100 km. A na cene sie sklada: remar glowicy,wymiana perscieni,wymiana rozrzadu,i plynow eksploatacyjnych i uszczelek gory silnika wraz z uszczelkami kolektorow. Czyszczenie przepustnicy. Niewiem czy durzo czy nie?? Mechanik powiedzial mi ze puszczal olej silnik wyraznie na 3 cylindze. I tam byla przyczyna takiego brania oleju. Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72860-remont-kapitalny/page/3/#findComment-598450
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności