Gość grzegorzyk Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Hehehehe... cena z kosmosu. Uszczelniacz zaworowy 1sz kosztuje 2,50 - trzeba 16. Liczmy 2 dychy. Uszczelka zaworów + uszczelka głowicy + uszczelka ssącego + uszczelka wydechowego = 250 Komplet pierścieni na 1 cylinder 80 zeta x4 = 320 Planowanie głowicy 50 Podsumowując wychodzi 650 No, jeszcze nowy rozrząd - komplet 350 to razem tysiak... Wychodzi na to, że robocizna drugi tysiak. Tanio nie jest. Trochę się kiedyś bawiłem w takie robótki więc aby to naprawdę miało ręce i nogi dodał bym jeszcze: -panewki ,przynajmniej na korbach -uszczelniacze wału + wałka -jeśli są to uszczelki pod miskę olejową -ja zawsze dawałem głowicę zrobienie gniazd zaworowych,za to sam robiłem planowanie. Z tego co pamiętam wy nie wyciągaliście silnika ,tak że część tych kosztów odeszła. Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez grzegorzyk   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Dla Z14XEP mały remont wraz z wymianą rozrządu przedstawia się tak: 1. Pierścienie Mahle, nominały lub +0,25 lub +0,5 komplet na 4 tłoki - 230 zł 2. Zestaw uszczelek na górę silnika Reinz - 300 zł 3. Zestaw śrub głowicy Payen - 45 zł 4. Naprawa głowicy i ew.planowanie - 350-400 zł Rozrząd: 1. Komplet Ruville wraz z uszczelką pokrywy rozrządu, bez kół łańcuchowych - 450 zł 2. Uszczelka miski olejowej Elring - 41 zł Robocizna - 500 zł Razem 2000 zł. Czy coś jeszcze należy doliczyć przy takiej robocie? Oczywiście jest to wariant optymistyczny, bez wypadków losowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papieju Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Nowe płyny i masz te 200-300zł więcej bo ich w kosztorysie nie widzę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorzyk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Ja tak jak pisałem wyżej, wymienił bym panewki na korbowodach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorzw84 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 witam wczoraj odebralem samochod z remaru i wyglada to tak: cena 2100, co moge powiedziec po 2 dniach to to ze zauwazylem wyrazny wzrost mocy, teraz moge powiedziec ze mery ma te 100 km. A na cene sie sklada: remar glowicy,wymiana perscieni,wymiana rozrzadu,i plynow eksploatacyjnych i uszczelek gory silnika wraz z uszczelkami kolektorow. Czyszczenie przepustnicy. Niewiem czy durzo czy nie?? Mechanik powiedzial mi ze puszczal olej silnik wyraznie na 3 cylindze. I tam byla przyczyna takiego brania oleju. Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.