Skocz do zawartości

remont kapitalny


Gość .orzech

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzegorzyk

Hehehehe... cena z kosmosu.

Uszczelniacz zaworowy 1sz kosztuje 2,50 - trzeba 16. Liczmy 2 dychy.

Uszczelka zaworów + uszczelka głowicy + uszczelka ssącego + uszczelka wydechowego = 250

Komplet pierścieni na 1 cylinder 80 zeta x4 = 320

Planowanie głowicy 50

Podsumowując wychodzi 650

No, jeszcze nowy rozrząd - komplet 350 to razem tysiak...

Wychodzi na to, że robocizna drugi tysiak. Tanio nie jest.

Trochę się kiedyś bawiłem w takie robótki więc aby to naprawdę miało ręce i nogi dodał bym jeszcze:

-panewki ,przynajmniej na korbach

-uszczelniacze wału + wałka

-jeśli są to uszczelki pod miskę olejową

-ja zawsze dawałem głowicę zrobienie gniazd zaworowych,za to sam robiłem planowanie.

 

Z tego co pamiętam wy nie wyciągaliście silnika ,tak że część tych kosztów odeszła.

Edytowane przez grzegorzyk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Z14XEP mały remont wraz z wymianą rozrządu przedstawia się tak:

 

1. Pierścienie Mahle, nominały lub +0,25 lub +0,5 komplet na 4 tłoki - 230 zł

2. Zestaw uszczelek na górę silnika Reinz - 300 zł

3. Zestaw śrub głowicy Payen - 45 zł

4. Naprawa głowicy i ew.planowanie - 350-400 zł

 

Rozrząd:

1. Komplet Ruville wraz z uszczelką pokrywy rozrządu, bez kół łańcuchowych - 450 zł

2. Uszczelka miski olejowej Elring - 41 zł

 

Robocizna - 500 zł

 

Razem 2000 zł.

 

Czy coś jeszcze należy doliczyć przy takiej robocie? Oczywiście jest to wariant optymistyczny, bez wypadków losowych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorzw84

witam wczoraj odebralem samochod z remaru i wyglada to tak: cena 2100, co moge powiedziec po 2 dniach to to ze zauwazylem wyrazny wzrost mocy, teraz moge powiedziec ze mery ma te 100 km. A na cene sie sklada: remar glowicy,wymiana perscieni,wymiana rozrzadu,i plynow eksploatacyjnych i uszczelek gory silnika wraz z uszczelkami kolektorow. Czyszczenie przepustnicy. Niewiem czy durzo czy nie?? Mechanik powiedzial mi ze puszczal olej silnik wyraznie na 3 cylindze. I tam byla przyczyna takiego brania oleju. Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności