ja37 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 mroowa, z ręcznym w oplu nie tak łatwo, radziłbym zdjąć bębny i przeczyścić regulator od szczęk, ten, co je rozsuwa w miarę zużywania. Naciąg linki pomoże na krótko, sam tak miałem. To jest pięta achillesowa hamulców opla.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359544 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 mroowa, Z tą uszczelką to na pewno pod głowicą czy może pod pokrywą? To drugie zrobisz sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mroowa Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 ja37 niewiem co to jest niby ręczny bierze ale zauważyłem luzy na dźwigni... zibi już sam zbaraniałem... tak to jest jak się słucha pseudo mechaników ale już koniec z pseudo słucham tylko dobrych rad. Dobrze mówię ? uszczelka pod głowicą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 uszczelka pokrywy zaworow. koszt 9pln w motozbycie. kup korkowa powlekana guma, dluzej wytrzymuje. wymiana prosta: odkrecasz 8 srub, zdejmujesz stara, zakladasz nowa i przykrecasz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 mroowa, Uszczelka-nie przykręcaj za mocno, tylko z czuciem, dosłownie 1 palcem, jak za mocno, to i tak będzie lecieć. Co do ręcznego-rozpieracz szczęk jest regulowany hamulcem ręcznym, przy spuszczaniu ręcznego taka blaszka powinna obrócić rozpieracz o 1 ząbek.Często nie obraca, bo jest zasyfiony i nie ma siły go obrócić.Po pół roku czuc to już na hydraulicznym, bo zaczyna niżej brać. Naciągając linkę, spowodujesz, że dźwignia ręcznego(ta przy szczęce) będzie obcierać o piastę bebna, będą piski i szumy z koła.U mnie przy okazji ta dźwignia pocięła gumową osłonkę cylinderka. Zalecam zajrzeć!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 To co zaznaczyles to jest wlasnie potocznie zwana klawiatura i to mozesz sam zrobic (5 minut przy dobrym sprezeniu sie) i tak jak napisal rox, i ja37, uwazaj na sroby zeby nie przekrecic bo jest tak amozliwosc ze łebki ci zostana w kluczu.Uszczelke pod głowica masz nizej ,czyli powiedzmy kolejny element silnika w doł. [ Dodano: Nie Lip 09, 2006 09:01 ] tu masz fotke swoja na powrot z numeracja przykrecenia poszczegolnych srobek po kolei po tygodniu sprawdz je i dokrec ponownie jak sa luzy tak mam napisane w ksiazecce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 mroowa, Przy wymianie uszczelki jedna istotna rada:lekko ją posmaruj olejem.Tak samo sie robi z filtrem oleju. Pozdrawiam .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 troszke dobitą masz tą astre nie lepiej było troche jeszcze pozbierać i kupić po 94 roku? w zime jak Ci wyjdzie ruda to dopiero będziesz się łapał po kieszeni wiem bo sam mam astre z grudnia 92 i na reparaturki z obu stron i progi dwa zapłaciłem 1000zł jak bym wiedział nigdy bym nie kupił astry.... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mroowa Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Czy ja wiem czy dobita ? zdjęć żadnych jeszcze nie pokazywałem przecież . A uszczelka wydaje mi się nie taki problem, ręczny hmmm to chyba ja zepsułem bo był dobry Jasne że mogłem po 93 roku kupić np. 94 ale wtedy można by powiedzieć, że jak 94 to czemu nie 95 itd. Z tą rudą myślę, że nie będzie tak źle może zimy nie będzie Jak się dowiedziałeś, nie trzeba było robić tylko sprzedać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obywatel Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Z tą rudą myślę, że nie będzie tak źle może zimy nie będzie mroowa, zrób koniecznie konserwację antykorozyjną. U lakiernika to kosztuje 500 - 600 zł a naprawdę chroni auto przed korozją. Tylko upewnij się czy gość jest solidny. Moim zdaniem w każdym, aucie należy to zrobić od razu po upływie gwarancji na perforację bo fabryczne zabezpieczenia nie są wieczne - zwłaszcza w Oplu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/732-astra-93-i-jej-koniec/page/2/#findComment-359456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.