kaliope Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 W 2007 zmieniono system podciśnienia układu turbosprężarki. Warto zrobić upgrade https://www.youtube.com/watch?v=SOtgpENwNUs&feature=youtu.be   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Kaliope przepraszam, bo wiem, ze się napracowałeś wynajdując to i przygotowując .. ale niestety znów sa niescisłości .. ja się już nie odezwę .. bo bedzie, że się trzepiam .. może koledzy to zrobią, ale tłumaczenie jest niektórych kwesti, nie jest co najmniej "najszczęśliwsze". Jeszcze raz przepraszam .. ale wydaje mi się, że powinieneś to zmienić. Edytowane 27 Października 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 chętnie wysłucham tych nieścisłości   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) zapis ze zdjęcia pierwszego .. to jest nieprawda .. turbina obraca się cały czas .. nawet wtedy kiedy nie mamy zapotrzebowania na moc .. na wolnych obrotach turbina obraca się około 100 k rpm. zdjęcie drugie .. to co napisałeś dotyczy turbiny sterowanej upustowo .. co powoduje, że nie wszystkie spaliny idą na turbinę .. na pewno w silniku Z19CDTI 150KM mamy turbiną o zmienne geometri łopatek (nie wiem jaka jest przy 120 KM ale myślę, że koledzy to sprawdza i dopowiedzą) .. i tam tzw. kierownica zmiania kąt natarcia strumienia spalin na łopatki to powoduje zmianę ciśnienia doładowania (tutaj wszystkie spaliny cały czas leca na łopatki turbiny) zdjęcie trzecie również mówi o tylko jednym przypadku .. o turbinie upustowej .. brak jest opisu do modelu 150 KM (zmienna geometria łopatek) nie wiem czy zdjęcia się nie przestawiły .. ale mam nadzieję, że będziesz wiedział o którym slajdzie mówię Edytowane 27 Października 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Czepiasz sie naprawdę szczegółów. Ten tutek nie jest wykładnią pracy turbiny tylko jak zmienić system podciśnienia na nowszy typ. Chciałem tylko łopatologicznie wytłumaczyć po co w ogóle podciśnienie leci do turbiny bo ludzie nie mają pojęcia co to za rurka i gdzie leci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 bez komentarza ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Exise Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 zapis ze zdjęcia pierwszego .. to jest nieprawda .. turbina obraca się cały czas .. nawet wtedy kiedy nie mamy zapotrzebowania na moc .. na wolnych obrotach turbina obraca się około 100 k rpm. zdjęcie drugie .. to co napisałeś dotyczy turbiny sterowanej upustowo .. co powoduje, że nie wszystkie spaliny idą na turbinę .. na pewno w silniku Z19CDTI 150KM mamy turbiną o zmienne geometri łopatek (nie wiem jaka jest przy 120 KM ale myślę, że koledzy to sprawdza i dopowiedzą) .. i tam tzw. kierownica zmiania kąt natarcia strumienia spalin na łopatki to powoduje zmianę ciśnienia doładowania (tutaj wszystkie spaliny cały czas leca na łopatki turbiny) zdjęcie trzecie również mówi o tylko jednym przypadku .. o turbinie upustowej .. brak jest opisu do modelu 150 KM (zmienna geometria łopatek) nie wiem czy zdjęcia się nie przestawiły .. ale mam nadzieję, że będziesz wiedział o którym slajdzie mówię : SMILE : Tak czytam, patrze i patrze i wydaję mi się, że tłumaczysz dosłownie identycznie jak u mnie w szkolę. Wszystko ma być tak idealnie dopięte na ostatni guzik i robione tak jak by ten tutek miał być robiony z jakiegoś podręcznika. Wg. mnie jest on wystarczająco przejrzysty i klarowny, i popieram autora, że to nie lekcja wykładów tylko prosty, zwykły tutek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Racja Grzes08. Czepiasz się elementów drugoplanowych. W sednie sprawy jest zawarta prawda. Poza tym gość się napracował a wielu osobom które nie czują tematu tak jak Ty wystarczy taka wiedza by pozbyć się zbiorniczka podciśnienia. Ode mnie leci + za pracowitość.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Ja nie neguję pracy włożonej, jaką chłopak włożył .. fajnie, że pokazał jasno i klarownie .. niemniej własnie dbałośc o szczegóły powoduje to, że materiał jest dobry lub tylko przeciętny. To tyle .. więcej ode mnie na ten temat nie usłyszycie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 raczej przeczytamy Ale tu raczej przeciętne informacje z racji odległości pomiędzy nadawcą a odbiorcą wystarczą. A to dlatego żeby czytelnik wziął poprawkę na zebrane informacje i z głową oraz dystansem przybrał się do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73709-upgrade-systemu-podci%C5%9Bnienia-uk%C5%82adu-turbospr%C4%99%C5%BCarki-19-cdti/#findComment-608852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.