Skocz do zawartości

Upgrade systemu podciśnienia układu turbosprężarki 1.9 cdti


kaliope

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kaliope przepraszam, bo wiem, ze się napracowałeś wynajdując to i przygotowując .. ale niestety znów sa niescisłości ..

ja się już nie odezwę .. bo bedzie, że się trzepiam .. może koledzy to zrobią, ale tłumaczenie jest niektórych kwesti, nie jest co najmniej "najszczęśliwsze". Jeszcze raz przepraszam .. ale wydaje mi się, że powinieneś to zmienić.

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapis ze zdjęcia pierwszego .. to jest nieprawda .. turbina obraca się cały czas .. nawet wtedy kiedy nie mamy zapotrzebowania na moc .. na wolnych obrotach turbina obraca się około 100 k rpm.

zdjęcie drugie .. to co napisałeś dotyczy turbiny sterowanej upustowo .. co powoduje, że nie wszystkie spaliny idą na turbinę .. na pewno w silniku Z19CDTI 150KM mamy turbiną o zmienne geometri łopatek (nie wiem jaka jest przy 120 KM ale myślę, że koledzy to sprawdza i dopowiedzą) .. i tam tzw. kierownica zmiania kąt natarcia strumienia spalin na łopatki to powoduje zmianę ciśnienia doładowania (tutaj wszystkie spaliny cały czas leca na łopatki turbiny)

zdjęcie trzecie również mówi o tylko jednym przypadku .. o turbinie upustowej .. brak jest opisu do modelu 150 KM (zmienna geometria łopatek)

 

nie wiem czy zdjęcia się nie przestawiły .. ale mam nadzieję, że będziesz wiedział o którym slajdzie mówię :)

post-7223-0-78802800-1445942650_thumb.jpg

post-7223-0-91091500-1445942677_thumb.jpg

post-7223-0-16486700-1445942679_thumb.jpg

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiasz sie naprawdę szczegółów. Ten tutek nie jest wykładnią pracy turbiny tylko jak zmienić system podciśnienia na nowszy typ. Chciałem tylko łopatologicznie wytłumaczyć po co w ogóle podciśnienie leci do turbiny bo ludzie nie mają pojęcia co to za rurka i gdzie leci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapis ze zdjęcia pierwszego .. to jest nieprawda .. turbina obraca się cały czas .. nawet wtedy kiedy nie mamy zapotrzebowania na moc .. na wolnych obrotach turbina obraca się około 100 k rpm.

zdjęcie drugie .. to co napisałeś dotyczy turbiny sterowanej upustowo .. co powoduje, że nie wszystkie spaliny idą na turbinę .. na pewno w silniku Z19CDTI 150KM mamy turbiną o zmienne geometri łopatek (nie wiem jaka jest przy 120 KM ale myślę, że koledzy to sprawdza i dopowiedzą) .. i tam tzw. kierownica zmiania kąt natarcia strumienia spalin na łopatki to powoduje zmianę ciśnienia doładowania (tutaj wszystkie spaliny cały czas leca na łopatki turbiny)

zdjęcie trzecie również mówi o tylko jednym przypadku .. o turbinie upustowej .. brak jest opisu do modelu 150 KM (zmienna geometria łopatek)

 

nie wiem czy zdjęcia się nie przestawiły .. ale mam nadzieję, że będziesz wiedział o którym slajdzie mówię : SMILE :

Tak czytam, patrze i patrze i wydaję mi się, że tłumaczysz dosłownie identycznie jak u mnie w szkolę.

Wszystko ma być tak idealnie dopięte na ostatni guzik i robione tak jak by ten tutek miał być robiony z jakiegoś podręcznika.

Wg. mnie jest on wystarczająco przejrzysty i klarowny, i popieram autora, że to nie lekcja wykładów tylko prosty, zwykły tutek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja Grzes08. Czepiasz się elementów drugoplanowych. W sednie sprawy jest zawarta prawda. Poza tym gość się napracował a wielu osobom które nie czują tematu tak jak Ty wystarczy taka wiedza by pozbyć się zbiorniczka podciśnienia. Ode mnie leci + za pracowitość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie neguję pracy włożonej, jaką chłopak włożył .. fajnie, że pokazał jasno i klarownie .. niemniej własnie dbałośc o szczegóły powoduje to, że materiał jest dobry lub tylko przeciętny. To tyle .. więcej ode mnie na ten temat nie usłyszycie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej przeczytamy :gwizd:

Ale tu raczej przeciętne informacje z racji odległości pomiędzy nadawcą a odbiorcą wystarczą. A to dlatego żeby czytelnik wziął poprawkę na zebrane informacje i z głową oraz dystansem przybrał się do naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności