Skocz do zawartości

check engine błąd P0170 Zfira 1,8 Z18XE


Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem gościa z programem autocom i kablem. Czy mogę coś zdziałać z takim sprzętem? Jak przeprowadzić diagnostykę ? Jakie bloki mam testować?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622441
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Po pierwsze,jest instalacja gazowa w aucie???

Drugie sprawdzić ciśnienie paliwa.Popatrzeć jak sondy pracują i przepływomierz.

Następnie ,,krótkoterminowa adaptacja paliwa". To na wstępie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622521
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ma LPG...

 

nie no muszę załatwić jakiegoś lapka z XP , bo nie ma szans na win10 zainstalować OP-COM

Edytowane przez nowson

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622524
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem się Op-Com z autem. Mam błędy:

 

P0170 - O2 sensor ubogi wydech
(02) - Nie występuje
P0100 - <Nieznany kod błędu>
(02) - Nie występuje
P0110 - <Nieznany kod błędu>
(01) - Nie występuje
C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
(00) - Nie występuje
Moduł chłodzenia silnika
00002 - Temperatura chłodziwa silnika, częstotliwość poza wymaganym zakresem
Nie występuje
00163 - Temperatura chłodziwa silnika, brak sygnału
Nie występuje
00164 - Nieprawidłowy sygnał temperatury cieczy chłodzącej silnika
Nie występuje
00044 - Lampka ostrzegawcza (MIL) za słabe wejście
Nie występuje
00039 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście źródła napięcia
Nie występuje

 

Proszę o wskazówki jak zlogować , które bloki i w jakich warunkach tak żeby można było sprawdzić czy to sonda , przepływka , sterownik itd ....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622619
Udostępnij na innych stronach

Wykasowałem błędy ale dalej pojawia się :

P0170 - O2 sensor ubogi wydech
(02) - Nie występuje
niby nie występuje a co chwila się pojawia , innych nie ma.
zrobiłem logi (zimny silnik) - przy dodaniu gazu silnik prawie gaśnie
Napięcie akumulatora 0.0 V
Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywne 12V
Sygnał regulacji przepustnicy 0.2 V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy) 0.0 V
Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy 13 %
Przeł. sym. pozycji jałowej Aktywny
Przełącznik symulowanego położenia części Aktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji Aktywny
Temperatura cieczy chłodzącej -48 °C
Temperatura cieczy chłodzącej 0.4 V
Temperatura powietrza wlotowego 2.9 V
Temperatura powietrza wlotowego -23 °C
Przepływomierz powietrza 0.4 V
Przepływomierz powietrza 29.6 kg/h
Przełącznik Park/Neutral P - N 0V
Kodowanie skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 0V
Współczynnik obciążenia PWM
ciśnienia systemu klimatyzacji 3 %
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0 %
Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR) 4.9 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali 0 %
O2 Pętla sensora Otwarte
O2 Sensor 1 269 mV
O2 Integrator 65 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki
Prędkość silnika 0 obr/min
Pożądane jałowe 3 312 obr/min
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego) 0 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego -32 kroki
Zawór kolektora ssacego Nieaktywny
Polecenie A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 12V
Prędkość pojazdu 203 km/h
Lampka kontrolna Wył 12V
Wyprzedzenie zapłonu -24 CA
Impuls wtrysku 104.0 ms
Zaprogramowano funkcję immobilisera Yes
Czas oczekiwania zabezpieczenia Nieaktywny
Kontrola powietrza jałowego 0 kroki
Wentylator Niskoobrotowy Aktywne 0V
Wentylator Wysokoobrotowy Nieaktywne 12V

 

 

a to po ok 2 min :

Napięcie akumulatora 0.0 V

Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywne 12V

Sygnał regulacji przepustnicy 0.2 V

TPS sygnał (potencjometr przepustnicy) 0.0 V

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy 13 %

Przeł. sym. pozycji jałowej Aktywny

Przełącznik symulowanego położenia części Aktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji Aktywny

Temperatura cieczy chłodzącej -48 °C

Temperatura cieczy chłodzącej 0.4 V

Temperatura powietrza wlotowego 2.9 V

Temperatura powietrza wlotowego -23 °C

Przepływomierz powietrza 0.4 V

Przepływomierz powietrza 29.6 kg/h

Przełącznik Park/Neutral P - N 0V

Kodowanie skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 0V

Współczynnik obciążenia PWM ciśnienia systemu klimatyzacji 3 %

Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA

Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA

Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0 %

Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR) 4.9 V

Zawór odpowietrzający zbiornika pali 0 %

O2 Pętla sensora Otwarte

O2 Sensor 1 269 mV

O2 Integrator 65 kroki

O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki

O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki

Prędkość silnika 0 obr/min

Pożądane jałowe 3 256 obr/min

IAC integrator (Regulacja biegu jałowego) 0 kroki

IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego -32 kroki

Zawór kolektora ssacego Aktywny

Polecenie A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 12V

Prędkość pojazdu 197 km/h

Lampka kontrolna Wył 12V

Wyprzedzenie zapłonu -24 CA

Impuls wtrysku 104.0 ms

Zaprogramowano funkcję immobilisera Yes

Czas oczekiwania zabezpieczenia Nieaktywny

Kontrola powietrza jałowego 0 kroki

Wentylator Niskoobrotowy Aktywne 0V

Wentylator Wysokoobrotowy Nieaktywne 12V

Edytowane przez nowson

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622759
Udostępnij na innych stronach

 

 

Napięcie akumulatora 0.0 V

 

Masz odłączony aku? Coś masz nie teges z twoim programem diagnostycznym albo ze sterownikiem silnika.Zmierz aku. multimetrem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622760
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jak na biegu jałowym zmienia się ta wartość, może sonda nie domaga.

 

przez ok 2 min cały czas jest 1269mV

 

Akumulator mam podłączony. Ja właśnie już zauważyłem różne dziwne pomiary np.: Prędkość pojazdu 197 km/h (auto stoi)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622768
Udostępnij na innych stronach

Zmień program diagnostyczny albo laptopa.

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/2/#findComment-622769
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności