Skocz do zawartości

check engine błąd P0170 Zfira 1,8 Z18XE


Gość nowson

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem gościa z programem autocom i kablem. Czy mogę coś zdziałać z takim sprzętem? Jak przeprowadzić diagnostykę ? Jakie bloki mam testować?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Po pierwsze,jest instalacja gazowa w aucie???

Drugie sprawdzić ciśnienie paliwa.Popatrzeć jak sondy pracują i przepływomierz.

Następnie ,,krótkoterminowa adaptacja paliwa". To na wstępie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ma LPG...

 

nie no muszę załatwić jakiegoś lapka z XP , bo nie ma szans na win10 zainstalować OP-COM

Edytowane przez nowson

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem się Op-Com z autem. Mam błędy:

 

P0170 - O2 sensor ubogi wydech
(02) - Nie występuje
P0100 - <Nieznany kod błędu>
(02) - Nie występuje
P0110 - <Nieznany kod błędu>
(01) - Nie występuje
C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
(00) - Nie występuje
Moduł chłodzenia silnika
00002 - Temperatura chłodziwa silnika, częstotliwość poza wymaganym zakresem
Nie występuje
00163 - Temperatura chłodziwa silnika, brak sygnału
Nie występuje
00164 - Nieprawidłowy sygnał temperatury cieczy chłodzącej silnika
Nie występuje
00044 - Lampka ostrzegawcza (MIL) za słabe wejście
Nie występuje
00039 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, za słabe wejście źródła napięcia
Nie występuje

 

Proszę o wskazówki jak zlogować , które bloki i w jakich warunkach tak żeby można było sprawdzić czy to sonda , przepływka , sterownik itd ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasowałem błędy ale dalej pojawia się :

P0170 - O2 sensor ubogi wydech
(02) - Nie występuje
niby nie występuje a co chwila się pojawia , innych nie ma.
zrobiłem logi (zimny silnik) - przy dodaniu gazu silnik prawie gaśnie
Napięcie akumulatora 0.0 V
Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywne 12V
Sygnał regulacji przepustnicy 0.2 V
TPS sygnał (potencjometr przepustnicy) 0.0 V
Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy 13 %
Przeł. sym. pozycji jałowej Aktywny
Przełącznik symulowanego położenia części Aktywny
Przeł. sym. pełnej pozycji Aktywny
Temperatura cieczy chłodzącej -48 °C
Temperatura cieczy chłodzącej 0.4 V
Temperatura powietrza wlotowego 2.9 V
Temperatura powietrza wlotowego -23 °C
Przepływomierz powietrza 0.4 V
Przepływomierz powietrza 29.6 kg/h
Przełącznik Park/Neutral P - N 0V
Kodowanie skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 0V
Współczynnik obciążenia PWM
ciśnienia systemu klimatyzacji 3 %
Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA
Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA
Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0 %
Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR) 4.9 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali 0 %
O2 Pętla sensora Otwarte
O2 Sensor 1 269 mV
O2 Integrator 65 kroki
O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki
O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki
Prędkość silnika 0 obr/min
Pożądane jałowe 3 312 obr/min
IAC integrator (Regulacja biegu jałowego) 0 kroki
IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego -32 kroki
Zawór kolektora ssacego Nieaktywny
Polecenie A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 12V
Prędkość pojazdu 203 km/h
Lampka kontrolna Wył 12V
Wyprzedzenie zapłonu -24 CA
Impuls wtrysku 104.0 ms
Zaprogramowano funkcję immobilisera Yes
Czas oczekiwania zabezpieczenia Nieaktywny
Kontrola powietrza jałowego 0 kroki
Wentylator Niskoobrotowy Aktywne 0V
Wentylator Wysokoobrotowy Nieaktywne 12V

 

 

a to po ok 2 min :

Napięcie akumulatora 0.0 V

Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywne 12V

Sygnał regulacji przepustnicy 0.2 V

TPS sygnał (potencjometr przepustnicy) 0.0 V

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy 13 %

Przeł. sym. pozycji jałowej Aktywny

Przełącznik symulowanego położenia części Aktywny

Przeł. sym. pełnej pozycji Aktywny

Temperatura cieczy chłodzącej -48 °C

Temperatura cieczy chłodzącej 0.4 V

Temperatura powietrza wlotowego 2.9 V

Temperatura powietrza wlotowego -23 °C

Przepływomierz powietrza 0.4 V

Przepływomierz powietrza 29.6 kg/h

Przełącznik Park/Neutral P - N 0V

Kodowanie skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 0V

Współczynnik obciążenia PWM ciśnienia systemu klimatyzacji 3 %

Cyl. 1 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA
Cyl. 2 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA

Cyl. 3 Opóźnienie spalania stukowego -48 CA

Cyl. 4 Opóźnienie spalania stukowego 12 CA

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0 %

Wartość rzeczywista recyrkulacji spalin (EGR) 4.9 V

Zawór odpowietrzający zbiornika pali 0 %

O2 Pętla sensora Otwarte

O2 Sensor 1 269 mV

O2 Integrator 65 kroki

O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki

O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego) 1 kroki

Prędkość silnika 0 obr/min

Pożądane jałowe 3 256 obr/min

IAC integrator (Regulacja biegu jałowego) 0 kroki

IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego -32 kroki

Zawór kolektora ssacego Aktywny

Polecenie A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywne 12V

Prędkość pojazdu 197 km/h

Lampka kontrolna Wył 12V

Wyprzedzenie zapłonu -24 CA

Impuls wtrysku 104.0 ms

Zaprogramowano funkcję immobilisera Yes

Czas oczekiwania zabezpieczenia Nieaktywny

Kontrola powietrza jałowego 0 kroki

Wentylator Niskoobrotowy Aktywne 0V

Wentylator Wysokoobrotowy Nieaktywne 12V

Edytowane przez nowson

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Napięcie akumulatora 0.0 V

 

Masz odłączony aku? Coś masz nie teges z twoim programem diagnostycznym albo ze sterownikiem silnika.Zmierz aku. multimetrem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jak na biegu jałowym zmienia się ta wartość, może sonda nie domaga.

 

przez ok 2 min cały czas jest 1269mV

 

Akumulator mam podłączony. Ja właśnie już zauważyłem różne dziwne pomiary np.: Prędkość pojazdu 197 km/h (auto stoi)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności