Gość mk5 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Nie wiadomo jak ufac tym danym, petla sensora powinna sie zamkąc podczas pracy silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) a jednak .... ja po instalacji programu i kabla już sie cieszyłem ze bede mógł logować a tu kicha. ... .. spróbuję jutro z innym laptopem a może w piątek z innym kablem. zmieniłem na inna wersje op-coma i już dobrze pokazuje parametry: wolne obroty: Napięcie akumulatora 14.0 V Glówny przekaznik Aktywny Przekaźnik pompy paliwa Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0 % TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1 0.59 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2 4.45 V Obliczona pozycja przepustnicy 5 % Położenie przepustnicy Bieg jalowy Prędkość silnika 806 obr/min Przepływomierz powietrza 0.10 V Przepływomierz powietrza 6 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej 2.32 V Temperatura cieczy chłodzącej 70 °C Temperatura powietrza wlotowego 1.71 V Temperatura powietrza wlotowego 27 °C Sensor zbiornika paliwa 7.06 V Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 180 kPa Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny Przełącznik sprzęgła Nie zaprogr. Prędkość pojazdu 0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control) Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu Nie zaprogr. Zawór odpowietrzający zbiornika pali 7 % Uklad zapob. spalaniu stuk. Nieaktywny Zawór 1 wlotu rozgalęzionego Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) 843 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Bogata B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2) Aktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2) 510 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2) Uboga O2 Pętla sensora Zamknięte B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1) -1 Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył Prędkość silnika 806 obr/min Pożądana prędkość jałowa 800 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu 0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków 2.1 ms Czas wtrysku 1.8 ms Kat wyprzedzenia zaplonu 7.2 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1) 0.3 V Opóźnienie stukania cylinder 1 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 2 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 3 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 4 0 CA Wzgledne obciazenie silnika 31 % Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica) Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej 0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali Aktywny ok 2000 obr (na postoju) Napięcie akumulatora 14.1 V Glówny przekaznik Aktywny Przekaźnik pompy paliwa Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 1.22 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.59 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 6 % TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1 0.69 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2 4.37 V Obliczona pozycja przepustnicy 8 % Położenie przepustnicy Obciaz. czesc. Prędkość silnika 2 082 obr/min Przepływomierz powietrza 0.82 V Przepływomierz powietrza 13 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej 1.62 V Temperatura cieczy chłodzącej 89 °C Temperatura powietrza wlotowego 1.65 V Temperatura powietrza wlotowego 28 °C Sensor zbiornika paliwa 7.10 V Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 180 kPa Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny Przełącznik sprzęgła Nie zaprogr. Prędkość pojazdu 0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control) Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu Nie zaprogr. Zawór odpowietrzający zbiornika pali 2 % Uklad zapob. spalaniu stuk. Nieaktywny Zawór 1 wlotu rozgalęzionego Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) 59 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Uboga B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2) Aktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2) 196 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2) Uboga O2 Pętla sensora Otwarte B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1) 0 Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył Prędkość silnika 2 082 obr/min Pożądana prędkość jałowa 787 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu 0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków 2.0 ms Czas wtrysku 1.5 ms Kat wyprzedzenia zaplonu 33.1 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1) 0.3 V Opóźnienie stukania cylinder 1 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 2 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 3 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 4 0 CA Wzgledne obciazenie silnika 31 % Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica) Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej 0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali Nieaktywny Edytowane 10 Lutego 2016 przez nowson   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Uboga Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata Edytowane 11 Lutego 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata i co to oznacza?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 i co to oznacza? To oznacza że na odpalonym silniku i na biegu jałowym 1 sonda powinna zmieniać swoje wartości od 0.1-0.9v Sprawdź jak to wygląda u Ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Czy sonda w z18xe nie jest 5V?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Nie jest 5v. Wygląda mi na zdychającą przepływkę.Powinna stać w okolicach 10-12 kg/h.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata na biegu jałowym zmienia sie z uboga na - bogata. przepływomierz skacze 5-6 ( przy 2200 obr wzrasta do 15) edit : po około 5 min B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) zostaje na : uboga czyli jednak po jakims czasie nie zmienia się (nawet jak dodaje gazu do 3000 nic sie nie zmienia obydwie zostają na : uboga) przepływomierz i sonda Edytowane 11 Lutego 2016 przez nowson   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Zaślep wszystko co daje powietrze do dolotu (serwo,zawór oparów paliwa i wszelkie podciśnienia) i sprawdź jakie będą wartości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Zaślep wszystko co daje powietrze do dolotu (serwo,zawór oparów paliwa i wszelkie podciśnienia) i sprawdź jakie będą wartości. no to mnie pocieszyłeś , zupełnie nie mam warunków , umiejętności , dostatecznej wiedzy i czasu czy z tych pomiarów nie można stwierdzić co to może być ? może kupie i wymienie przepływke i sonde lambda. A czy z wyników wynika że sterownik silnika jest ok??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.