Skocz do zawartości

check engine błąd P0170 Zfira 1,8 Z18XE


Gość nowson

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

a jednak .... ja po instalacji programu i kabla już sie cieszyłem ze bede mógł logować a tu kicha. ... ..

spróbuję jutro z innym laptopem a może w piątek z innym kablem.


zmieniłem na inna wersje op-coma i już dobrze pokazuje parametry:

 

wolne obroty:

Napięcie akumulatora 14.0 V
Glówny przekaznik Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1 0.59 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2 4.45 V
Obliczona pozycja przepustnicy 5 %
Położenie przepustnicy Bieg jalowy
Prędkość silnika 806 obr/min
Przepływomierz powietrza 0.10 V
Przepływomierz powietrza 6 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej 2.32 V
Temperatura cieczy chłodzącej 70 °C
Temperatura powietrza wlotowego 1.71 V
Temperatura powietrza wlotowego 27 °C
Sensor zbiornika paliwa 7.06 V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 180 kPa
Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu 0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control) Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu Nie zaprogr.
Zawór odpowietrzający zbiornika pali 7 %
Uklad zapob. spalaniu stuk. Nieaktywny
Zawór 1 wlotu rozgalęzionego Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) 843 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Bogata
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2) Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2) 510 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2) Uboga
O2 Pętla sensora Zamknięte
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1) -1
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn.
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył
Prędkość silnika 806 obr/min
Pożądana prędkość jałowa 800 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu 0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków 2.1 ms
Czas wtrysku 1.8 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu 7.2 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1) 0.3 V
Opóźnienie stukania cylinder 1 0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 2 0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 3 0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 4 0 CA
Wzgledne obciazenie silnika 31 %
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica) Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej 0

 

Zawór odpowietrzający zbiornika pali Aktywny

 

ok 2000 obr (na postoju)

 

Napięcie akumulatora 14.1 V
Glówny przekaznik Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 1.22 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.59 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 6 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1 0.69 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2 4.37 V
Obliczona pozycja przepustnicy 8 %
Położenie przepustnicy Obciaz. czesc.
Prędkość silnika 2 082 obr/min
Przepływomierz powietrza 0.82 V
Przepływomierz powietrza 13 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej 1.62 V
Temperatura cieczy chłodzącej 89 °C
Temperatura powietrza wlotowego 1.65 V
Temperatura powietrza wlotowego 28 °C
Sensor zbiornika paliwa 7.10 V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 180 kPa
Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu 0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control) Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu Nie zaprogr.
Zawór odpowietrzający zbiornika pali 2 %
Uklad zapob. spalaniu stuk. Nieaktywny
Zawór 1 wlotu rozgalęzionego Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) 59 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2) Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2) 196 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2) Uboga
O2 Pętla sensora Otwarte
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1) 0
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn.
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył
Prędkość silnika 2 082 obr/min
Pożądana prędkość jałowa 787 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu 0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków 2.0 ms
Czas wtrysku 1.5 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu 33.1 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1) 0.3 V
Opóźnienie stukania cylinder 1 0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 2 0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 3 0 CA
Opóźnienie stukania cylinder 4 0 CA
Wzgledne obciazenie silnika 31 %
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica) Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej 0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali Nieaktywny
Edytowane przez nowson

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Uboga

 

 

 

Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

 

i co to oznacza?

To oznacza że na odpalonym silniku i na biegu jałowym 1 sonda powinna zmieniać swoje wartości od 0.1-0.9v

Sprawdź jak to wygląda u Ciebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata

na biegu jałowym zmienia sie z uboga na - bogata.

przepływomierz skacze 5-6 ( przy 2200 obr wzrasta do 15)

 

 

edit : po około 5 min B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) zostaje na : uboga

czyli jednak po jakims czasie nie zmienia się (nawet jak dodaje gazu do 3000 nic sie nie zmienia obydwie zostają na : uboga)

 

 

przepływomierz i sonda :?:

Edytowane przez nowson

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślep wszystko co daje powietrze do dolotu (serwo,zawór oparów paliwa i wszelkie podciśnienia) i sprawdź jakie będą wartości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślep wszystko co daje powietrze do dolotu (serwo,zawór oparów paliwa i wszelkie podciśnienia) i sprawdź jakie będą wartości.

no to mnie pocieszyłeś , zupełnie nie mam warunków , umiejętności , dostatecznej wiedzy i czasu

 

czy z tych pomiarów nie można stwierdzić co to może być ? może kupie i wymienie przepływke i sonde lambda. A czy z wyników wynika że sterownik silnika jest ok???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności