Gość mk5 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Nie wiadomo jak ufac tym danym, petla sensora powinna sie zamkąc podczas pracy silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) a jednak .... ja po instalacji programu i kabla już sie cieszyłem ze bede mógł logować a tu kicha. ... .. spróbuję jutro z innym laptopem a może w piątek z innym kablem. zmieniłem na inna wersje op-coma i już dobrze pokazuje parametry: wolne obroty: Napięcie akumulatora 14.0 V Glówny przekaznik Aktywny Przekaźnik pompy paliwa Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0 % TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1 0.59 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2 4.45 V Obliczona pozycja przepustnicy 5 % Położenie przepustnicy Bieg jalowy Prędkość silnika 806 obr/min Przepływomierz powietrza 0.10 V Przepływomierz powietrza 6 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej 2.32 V Temperatura cieczy chłodzącej 70 °C Temperatura powietrza wlotowego 1.71 V Temperatura powietrza wlotowego 27 °C Sensor zbiornika paliwa 7.06 V Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 180 kPa Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny Przełącznik sprzęgła Nie zaprogr. Prędkość pojazdu 0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control) Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu Nie zaprogr. Zawór odpowietrzający zbiornika pali 7 % Uklad zapob. spalaniu stuk. Nieaktywny Zawór 1 wlotu rozgalęzionego Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) 843 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Bogata B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2) Aktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2) 510 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2) Uboga O2 Pętla sensora Zamknięte B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1) -1 Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył Prędkość silnika 806 obr/min Pożądana prędkość jałowa 800 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu 0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków 2.1 ms Czas wtrysku 1.8 ms Kat wyprzedzenia zaplonu 7.2 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1) 0.3 V Opóźnienie stukania cylinder 1 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 2 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 3 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 4 0 CA Wzgledne obciazenie silnika 31 % Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica) Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej 0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali Aktywny ok 2000 obr (na postoju) Napięcie akumulatora 14.1 V Glówny przekaznik Aktywny Przekaźnik pompy paliwa Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 1.22 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.59 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 6 % TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1 0.69 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2 4.37 V Obliczona pozycja przepustnicy 8 % Położenie przepustnicy Obciaz. czesc. Prędkość silnika 2 082 obr/min Przepływomierz powietrza 0.82 V Przepływomierz powietrza 13 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej 1.62 V Temperatura cieczy chłodzącej 89 °C Temperatura powietrza wlotowego 1.65 V Temperatura powietrza wlotowego 28 °C Sensor zbiornika paliwa 7.10 V Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 180 kPa Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny Przełącznik sprzęgła Nie zaprogr. Prędkość pojazdu 0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control) Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu Nie zaprogr. Zawór odpowietrzający zbiornika pali 2 % Uklad zapob. spalaniu stuk. Nieaktywny Zawór 1 wlotu rozgalęzionego Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) 59 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Uboga B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2) Aktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2) 196 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2) Uboga O2 Pętla sensora Otwarte B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1) 0 Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył Prędkość silnika 2 082 obr/min Pożądana prędkość jałowa 787 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu 0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków 2.0 ms Czas wtrysku 1.5 ms Kat wyprzedzenia zaplonu 33.1 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1) 0.3 V Opóźnienie stukania cylinder 1 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 2 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 3 0 CA Opóźnienie stukania cylinder 4 0 CA Wzgledne obciazenie silnika 31 % Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica) Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej 0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali Nieaktywny Edytowane 10 Lutego 2016 przez nowson   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) Uboga Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata Edytowane 11 Lutego 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622932 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata i co to oznacza?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 i co to oznacza? To oznacza że na odpalonym silniku i na biegu jałowym 1 sonda powinna zmieniać swoje wartości od 0.1-0.9v Sprawdź jak to wygląda u Ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Czy sonda w z18xe nie jest 5V?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Nie jest 5v. Wygląda mi na zdychającą przepływkę.Powinna stać w okolicach 10-12 kg/h.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Podczas pracy ma pracować 0.1-0.9V czyli uboga-bogata na biegu jałowym zmienia sie z uboga na - bogata. przepływomierz skacze 5-6 ( przy 2200 obr wzrasta do 15) edit : po około 5 min B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1) zostaje na : uboga czyli jednak po jakims czasie nie zmienia się (nawet jak dodaje gazu do 3000 nic sie nie zmienia obydwie zostają na : uboga) przepływomierz i sonda Edytowane 11 Lutego 2016 przez nowson   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Zaślep wszystko co daje powietrze do dolotu (serwo,zawór oparów paliwa i wszelkie podciśnienia) i sprawdź jakie będą wartości.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowson Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Zaślep wszystko co daje powietrze do dolotu (serwo,zawór oparów paliwa i wszelkie podciśnienia) i sprawdź jakie będą wartości. no to mnie pocieszyłeś , zupełnie nie mam warunków , umiejętności , dostatecznej wiedzy i czasu czy z tych pomiarów nie można stwierdzić co to może być ? może kupie i wymienie przepływke i sonde lambda. A czy z wyników wynika że sterownik silnika jest ok??? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74942-check-engine-b%C5%82%C4%85d-p0170-zfira-18-z18xe/page/3/#findComment-622957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.