Skocz do zawartości

Wymiana rozrządu trzęsie, szarpie pracuje na 3 cylindry.


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Mam problem, w Oplu Corsie b 1.2 8v znajomem ścieło z 20 zebów z paska rozrządu.

Rozbieram i okazało sie, że wykrzywiło zawór wydechowy, planowanie wymiana uszczelniaczy zaworów itp.

Wszystkie uszczelki nowe, rozrząd itp :)

 

I teraz po złożeniu okazało sie, że nim trzęsie fajki w dłoń i na pierwszym cylindrze jakby dużo mniejsza iskra niż na innych.

Wymiana świec,przewodów WN i cewki nie pomogła.. Silnikiem trzęsie, jest chyba słabszy i przerywa od "luzu" do 2500rpm powyżej pewnie też ale już mniej czuć.

W jeżdzie najbardziej wyczuwalne jest to jak sie ma tak do połowy gaz jak sie wciśnie do końca to jedzie normalnie.

Auto ma lpg, na benzynie bynajmniej po odpaleniu strasznie wali paliwem..

Jakieś pomysły ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kompresja po 14. Świeca na 1 cylindrze mokra. Iskra jest. Cieknie z ssacego na wlocie do tego cylindra co świeca mokra. I slychcac jak by powietrze znalazł się winowajca?

 

To dlaczego na wszystkich cylindrach równa kompresja? Jakby zawór przepuszczał to by była dużo niższa.

 

Sprawdziłeś rozrząd czy na pewno jest dobrze założony?

 

Z jakiego zaworu ? Z uszczelki pod kolektorem na w locie do 1 cylindra na tym na którym świeca jest mokra. Tam cieknie i słychać powietrze. Rozrząd jest ok

 

To chyba czegoś nie rozumiem.

Co ci cieknie na tą 1 świece. Paliwo czy olej.

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego nie jest szczelna to jak ma silnik równo pracować?

Trzeba ją wymienić i dopiero sprawdzać.

 

Świeca jest w paliwie.z uszczelki cieknie płyn. W dwa dni pół zbiorniczka zeszło oby to było to. Ale uszczelka Nowa.. muszę sylikonu dac

 

Kolego może jakieś konkrety bo coś kręcisz.

Płyn i paliwo. Może zmień mechanika najpierw.


Może napiszę tak.

Układ zapłonowy - od cewki do świecy włącznie ma być czysty z dobrym kontaktem.

Każda część składowa ma być bez śladów uszkodzeń, pęknięć itp.

Ukad paliwowy ma być szczelny zarówno beni jak i lpg.

Ciśnienie w cylindrach ma być równe (dopuszczalna różnica nie większa jak 1 bar).

Skoro rozrząd był robiony a zerwało zęby z paska to bym jeszcze raz sprawdził zgodność i dodatkowo sprawdził czy nie zerwany klin na wale (czy prawidłowy GMP).

 

Ja to robię.... Najpierw zerwalo zeby z paska. No i się okazało ze zawór wydechowy wygielo. Czyli głowica do fachowca. Itp składanie jak z książki wszystko po drodze nowe itp. Nowa cewka,przewody WN i świece. Od "luzu" do 2.5k najbardziej czuć szarpanie i przerywanie silnika. Świeca na pierwszym cylindrze jest mokra. Kompresja po 14. Z uszczelki między kolektorem ssacym a głowica na w locie do pierwszego cylindra jest spory wyciek i słychać gwizd powietrza. mam nadzieję że to od tego wszystko się dzieje jutro ściągam ssący i złapie ją na silikon wysokotemperaturowy. Oby mu przeszło

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności