Gość Kubson Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Witajcie, Mam problem, w Oplu Corsie b 1.2 8v znajomem ścieło z 20 zebów z paska rozrządu. Rozbieram i okazało sie, że wykrzywiło zawór wydechowy, planowanie wymiana uszczelniaczy zaworów itp. Wszystkie uszczelki nowe, rozrząd itp I teraz po złożeniu okazało sie, że nim trzęsie fajki w dłoń i na pierwszym cylindrze jakby dużo mniejsza iskra niż na innych. Wymiana świec,przewodów WN i cewki nie pomogła.. Silnikiem trzęsie, jest chyba słabszy i przerywa od "luzu" do 2500rpm powyżej pewnie też ale już mniej czuć. W jeżdzie najbardziej wyczuwalne jest to jak sie ma tak do połowy gaz jak sie wciśnie do końca to jedzie normalnie. Auto ma lpg, na benzynie bynajmniej po odpaleniu strasznie wali paliwem.. Jakieś pomysły ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Pomiar kompresji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubson Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Kompresja po 14. Świeca na 1 cylindrze mokra. Iskra jest. Cieknie z ssacego na wlocie do tego cylindra co świeca mokra. I slychcac jak by powietrze znalazł się winowajca?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 To dlaczego na wszystkich cylindrach równa kompresja? Jakby zawór przepuszczał to by była dużo niższa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Sprawdziłeś rozrząd czy na pewno jest dobrze założony?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubson Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Z jakiego zaworu ? Z uszczelki pod kolektorem na w locie do 1 cylindra na tym na którym świeca jest mokra. Tam cieknie i słychać powietrze. Rozrząd jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 To chyba czegoś nie rozumiem. Co ci cieknie na tą 1 świece. Paliwo czy olej. Jeżeli uszczelka kolektora ssącego nie jest szczelna to jak ma silnik równo pracować? Trzeba ją wymienić i dopiero sprawdzać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubson Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Świeca jest w paliwie.z uszczelki cieknie płyn. W dwa dni pół zbiorniczka zeszło oby to było to. Ale uszczelka Nowa.. muszę sylikonu dac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Kolego może jakieś konkrety bo coś kręcisz. Płyn i paliwo. Może zmień mechanika najpierw. Może napiszę tak. Układ zapłonowy - od cewki do świecy włącznie ma być czysty z dobrym kontaktem. Każda część składowa ma być bez śladów uszkodzeń, pęknięć itp. Ukad paliwowy ma być szczelny zarówno beni jak i lpg. Ciśnienie w cylindrach ma być równe (dopuszczalna różnica nie większa jak 1 bar). Skoro rozrząd był robiony a zerwało zęby z paska to bym jeszcze raz sprawdził zgodność i dodatkowo sprawdził czy nie zerwany klin na wale (czy prawidłowy GMP).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubson Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Ja to robię.... Najpierw zerwalo zeby z paska. No i się okazało ze zawór wydechowy wygielo. Czyli głowica do fachowca. Itp składanie jak z książki wszystko po drodze nowe itp. Nowa cewka,przewody WN i świece. Od "luzu" do 2.5k najbardziej czuć szarpanie i przerywanie silnika. Świeca na pierwszym cylindrze jest mokra. Kompresja po 14. Z uszczelki między kolektorem ssacym a głowica na w locie do pierwszego cylindra jest spory wyciek i słychać gwizd powietrza. mam nadzieję że to od tego wszystko się dzieje jutro ściągam ssący i złapie ją na silikon wysokotemperaturowy. Oby mu przeszło Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75039-wymiana-rozrz%C4%85du-trz%C4%99sie-szarpie-pracuje-na-3-cylindry/#findComment-623283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.