Skocz do zawartości

Wymiana rozrządu trzęsie, szarpie pracuje na 3 cylindry.


Rekomendowane odpowiedzi

Silikon w tym miejscu to leczenie syfa pudrem.Zdjąć kolektor oczyścić dokładnie,bo jak znam życie to kawałek starej uszczelki zostało,założyć nową(koszt to paręnaście złociszy) i poskładać do kupy wszystko.A płyn wylatuje bo przy pierwszym cylindrze masz kanał wodny do kolektora.

 

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No dokladnie z tym wlotem:) właśnie chodzi o to że oczyszczone było na glanc i Nowa uszczelka. Ale są przypadki ze po prostu głowica jest tam krzywa i trzeba silikonu dac..

 

To fachowiec dał ciała że widział i nie zrobił.

Też uważam że to nie miejsce na silikon.

 

  • 2 tygodnie później...

Od tego momentu przejechane około 2 tysięcy kilometrów.Witajcie problem następujący.

Przed wymianą uszczelki pod głowicą. Silnik stukał zawsze po nocy na zimnym, a dokładnie to były popychacze.

Po wymianie była cisza nawet na zimnym..

Wczoraj zrobiłem trase 200km.

Dziś odpalam a tu trzaska gorzej niż wcześniej.. Gdy sie nagrzał to przestało. Ale na ciepłym wali na luzie od 2 tysięcy obrotów przestaje.. Popychacze do wymiany ? Czy może ciśnienie oleju szlak trafia na luzie ?

 

Mogło sie to stać po tym jak były spore kałuże po których na luzie silnik gasnął bo łapacz powietrza jest zatkany i w nim od spodu wycięta dziura przez którą zapewne woda sie dostaje do filtra. nie wiem czy to ma cos wspólnego ale napisałem 

Silnik miał 260tysiecy przebiegu i był zalany olejem gm 15w40. Zrobiłem płukanie i wlalem motula 0w40 silnik cichutki nic nie stuka a w dodatku jest dużo zwawszy :) został mi z bmw to mówię sprawdzę hehe dokupilem tylko płukanie z LM

 

Dobry pomysł z wlaniem 0/40 po tym jak na mineralnym jeździł.Już sobie na półkę silnik kombinuj bo ten długo nie pociągnie.

 

Co długo nie pojeździ? Bo to raz zmienialem w kupionych autach oleje z 15 na 5 lub z 10 na 0. Nigdy nic się nie stało

 

No widzisz a teraz to może przynieść złe wyniki taka zmiana.To jest zawsze ryzyko.Nie wiesz jak bardzo szczelność jest zapewniona przez odłożony nagar.Po takich zmianach może być potrzebny remont bo wszystko teraz dostało luzów.Tak w skrócie

Edytowane przez adam1954

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności