Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kacper

nie ma sensu sie produkowac

i tak na zlom trafi ;)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajmy parę dni na ponowne przetrawienie informacji które już zostały podane.

 

więc chwilowo zamykam temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie , głowica zakupiona za 7 stów, splanowana, dane nowe uszczelki zaworów i uszczelka pod głowicą . Auto juz się nie grzeje i jest troche lepiej z jazdą. Przepraszam że jestem taki niereformowalny , nie chce nikogo denerwować , po prostu mało wiem i chce wiedzieć więcej i na prawde duzo czytam na forum - może mało rozumiem. Ale chciałbym sie uczyć .
Mam znowu pytanie dotyczące silnika . A mianowicie jak ten silnik powinien pracować ? Bo mój pracuje troche jak diesel , czyli troche klepie i nie wkręca sie na obroty , do 3,5 tys i dalej ma juz ciężko się wkręcać . Jak sie za to zabrać ? Czytać kody błędów , mostkując kostke ? Bo raczej duzo może być przyczyn ? Przepływomierz , wtryskiwacze , sonda lambda ? : (


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bledy sobie mozesz czytac

jesli kontrolka sie nie swieci to nie masz po co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No właśnie świeci się , ale czasami gasnie , po tem znowu sie zapala. WIec pomysł dobry ?
No i spalanie gazu na poziomie 21 litrów lpg. Na benzynie nie chodzi i na razie brak funduszy by to naprawic.

Edytowane przez Belzebub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez jaj

skoro sie swieci to dawno powinienes to zrobic

padnie do konca i dopiero bedzie placz


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Użytkuje go od 2 tyg. Co padnie do konca ? Z tego co czytałem to chyba od czytania bledow zaczac ? Czy coś wczesniej moge sprawdzic ?
Dobra , jak zczytam błedy to napisze bo tak to mozna chyba tylko gdybac sobie .

Edytowane przez Belzebub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego

smigasz w trybie awaryjnym

powod nieznany a jest ich od groma

silnik dostaje przez to po dupie

wiec odczyt i usuwanie usterki

albo odstawienie auta na parking

proste jak budowa cepa

 

jak juz odczytasz bledy

to udaj sie do forumowej wyszukiwarki

ten temat zamykam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek121
      Gdzie znajduje się sterownik zapłonu w oplu fronterze 2.4 benzyna? i jeśli można jakiś schemat elektryczny...
    • Przez Archanioł
      Witam Panowie jestem nowy na forum, potrzebuję pomocy bo szukam i znaleźć nie mogę...
      Planuję swap silnika z mojego C24NE na większy 6 cylindrowy...
      tudziez moje pytanie czy 3.0 V6 od Omegi B spasuje się ze skrzynią mojej frontery... jeśli nie to jaki inny silnik mało na tym poziomie mozna do niej wsadzić bądź też w ogóle jakie inne silniki pasuja do niej
    • Przez orz1
      Witam wszystkich
      Od dwóch dni jestem posiadaczem frontery 2,4 z 93r.
      Mam pytanie, jak mocuje się koło zapasowe na klapie, totalnie nie wiem o co w tym chodzi, dodam że klapa bagażnika jest dzielona (szyba w górę, a klapa w dół)
      koło cały czas jeździ w bagażniku, a jako że małe nie jest chciał bym coś z tym faktem zrobić.
       
      To moje pierwsze zapytanie, jeżeli dodałem je tam gdzie nie trzeba to przepraszam, no i dziękuję za odpowiedź
      Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.