Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Rozrusznik jest po przeciwnej stronie(2.4 lewa,2.0 2.2 2.5 prawa) i już nici z całości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie chce zmieniac skrzyni tylko wpiac silnik do mojej skrzyni . I czytalem wlasnie moze za duzo i slyszalem opinie ze pasuje , dlatego postanowilem zalozyc nowy temat i rozwiac wszystkie niedomowienia . Widzialem frontere sport z takim silnikiem wiec musi byc jakies rozwiazanie by auto jezdzilo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie chce zmieniac skrzyni tylko wpiac silnik do mojej skrzyni

A gdyby tak pojsc inna strona i kupic omege 2.2 ? I przekladac ze skrzynia ? podejdzie do niej reduktor i wal ?

sory kolego

albo sam nie wiesz co piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o uruchomienie auta , nie wazne jak. Po moim pierwszym poscie mozna bylo wyciagnac takie wnioski . Jakbym mial wybor i dostal glowice do c24ne to bym nawet nie zawracal glowy swapami. Regeneracja mojej glowicy by kosztowala od 2 do 2.5 tys zl wiec wole zaplacic z tysiac wiecej i zmienic silnik na mocniejszy. Przez chwile myslalem ze c20ne bedzie bezproblemowy i wyjdzie taniej , stad te zamieszanie . Mam nadzieje ze wszystko juz wyjasnilem . To co Panowie ? Jakies pomysly ? pomozecie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak

mam jeden pomysl

przeczytaj dokladnie temat podany na pierwszej stronie

o swapie zamist 2,4

i np zapoznaj sie z tym

http://forum.samnaprawiam.com/skrzynie-biegow-dane-techniczne-manualne-rwd-vt251.htm

z ciekawosci przegladalem neta i informacji jest od groma

problemem jest to ze nic nie kumasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje ze malo kumam , dlatego tu pisze. Widzialem te tabelki i niby 2.5 v6 ma taka sama skrzynie , moze byc tylko sprzeglo inne. I to jest dalej gdybanie , myslalem ze ktos sie znajdzie kto juz to robil i potpowie jsk jest na 100 %. Nie musisz mi wmawiac ze nic nie czytalem. W temacie pierwszym ktorego poleciles sa silniki rzedowe ktore sa stare i ktore tez sa trudno dostepne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 tys troche za drogo , musze jeszcze doliczyc mechanika , chyba jednak bede spawal swoja glowice , bo widze ze malo osob skorych do pomocy i na tyle cierpliwych by potlumaczyc dla laika . Dowiem sie dokladnie ile spawanie w moim przypadku , jak bedzie ponad pol wartosci auta to frota na czesci pojdzie bo fajny stan mam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory kolego

piszesz ze malo osob skorych do pomocy

a ja widze pomoc caly czas

problem w tym ze Ty pojecia nie masz

mozemy podsylac linki i dane

ale co z tego

skoro Ty nic nie zakumasz

do tego planujesz oddac auto mechanikowi

bo sam tego nie zrobisz

 

caly temat bez sensu

albo drogo albo silniki za stare

z takim podejsciem to kup sobie jakies nowe male autko

a nie bawisz sie w swapy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już się pogubiłem jaki silnik najbardziej ci odpowiada zamiast tego co masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek121
      Gdzie znajduje się sterownik zapłonu w oplu fronterze 2.4 benzyna? i jeśli można jakiś schemat elektryczny...
    • Przez Archanioł
      Witam Panowie jestem nowy na forum, potrzebuję pomocy bo szukam i znaleźć nie mogę...
      Planuję swap silnika z mojego C24NE na większy 6 cylindrowy...
      tudziez moje pytanie czy 3.0 V6 od Omegi B spasuje się ze skrzynią mojej frontery... jeśli nie to jaki inny silnik mało na tym poziomie mozna do niej wsadzić bądź też w ogóle jakie inne silniki pasuja do niej
    • Przez orz1
      Witam wszystkich
      Od dwóch dni jestem posiadaczem frontery 2,4 z 93r.
      Mam pytanie, jak mocuje się koło zapasowe na klapie, totalnie nie wiem o co w tym chodzi, dodam że klapa bagażnika jest dzielona (szyba w górę, a klapa w dół)
      koło cały czas jeździ w bagażniku, a jako że małe nie jest chciał bym coś z tym faktem zrobić.
       
      To moje pierwsze zapytanie, jeżeli dodałem je tam gdzie nie trzeba to przepraszam, no i dziękuję za odpowiedź
      Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.