adam1954 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No i teraz masz czas wtrysku benzyny 4.1 ms przy pracy na LPG i po przełączeniu na benzynę powinien być też 4.1ms. Wykres w sumie jest w porządku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piodur19 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 czyli rozumiem, że problem nie tkwi w LPG ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 siedzenie świecy jest trochę zabrudzone tak jakby od oleju w 1 i 4 cylindrze Mogły być słabiej przykręcone i lekko nimi dmuchało.Ale to też może powodować inne zachowanie silnika bo kompresja uchodzi świecami. LPG wygląda na mniej wiecej dobrze ustawione.Czasy wtrysków tylko sprawdź czy jest jak ci pisałem.Błędy EGR sprawdź jakie są Jeżeli są typu złego przepływu spalin to go wyczyść   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piodur19 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 witam dzisiaj jadąc do pracy auto przy około 2 tyś obrotów przerwało tz. tak jakby brakło mu paliwa na 1-2 sekundy. oczywiście po rozpędzeniu auta do 80-90km/h zaczął lekko szarpać tak jak opisywałem wcześniej powyżej 100 km/h szarpanie ustąpiło. Check nie wyskoczył, ale po podłączeniu pod komputer wyskoczyły 2 błędy " nieprawidłowy sygnał zaworu EGR" i "uszkodzenie zaworu EGR"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) To teraz wiesz że masz wymianę. http://www.inter-team.com.pl/informacje-techniczne?file=files/Do%20pobrania/Informacje%20montazowe/PIERBURG_Informacja%20montazowa_Wyszukiwanie%20bledow%20w%20systemie%20recyrkulacji%20spalin.pdf Poczytaj trochę przydatnych informacji Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piodur19 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 dowiadywałem się dzisiaj w sklepie i mogą mi sprowadzić maxgear za 150 zł. Brać tego czy oryginalny kupować ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Wszyscy na forum się przekonali że lepiej kupić używkę w dobrym stanie niż zamiennik. Ople nie znoszą zamienników. W sumie to jeszcze możesz go przemierzyć multimetrem. Zacisk A-E-5.6 Ohma Zacisk E-masa zapł.wł.-11-14V Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piodur19 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 używka nie wchodzi grę. Już miałem używkę dla podmiany ze szrotu i okazało się że mogę ją w buty wsadzić. to wole dać niecałe 300 zł za oryginał i mieć spokój na kilkaset tysięcy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Twój wybór.Może i lepiej bo doinwestujesz autko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piodur19 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) czytam w sumie na innych forach o firmie maxgear ten za 150 zł to nie nikt nic nie tykał przez kilkadziesiąt tyś km. dzisiaj byłem u gościa co pracuje w serwisie opla i robi tak dorywczo samochody po pracy. Zaproponował zamiast wymiany EGR zaślepić go i całkowicie wywalić go z ECU koszt takiej usługi to 150 zł i mówił że to już na wieki i nigdy żaden błąd nie wyskoczy. Teraz pytanko czy wymieciać EGR czy zrobić to co on poleca ? Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez piodur19 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76011-astr-g-16-8v-szarpanie/page/3/#findComment-632569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.