Skocz do zawartości
Deivids

Swiecąca sie kontrolka i Błąd P0400

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zapaliła mi się kontrolka już 2 razy , pierwszy raz jakieś 5 lat temu i po kilku dniach zgasła, teraz za 2 razem Jeszce nie nie jeździłem bo i nie wiem czy zgaśnie , po podłączeniu interfejsu op-com wyszły błędy .

C1550 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU) , w internecie co to jest za błąd wychodziło pompa wspomagania ale działa wspomaganie jak wcześniej może błąd komunikacji z interfejsem . (skasuje ten błąd)
B1325 - Zbyt niskie napięcie układu
OP-COM - Okno odczytu CAN> 2007 (7)|Vectra-C / Signum|Silnik|Z 19 DTH
2 błędy
P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego (czyżby albo katalizator się zapchał , czy zawór EGR trzeba czyscic??? )
(5A) - Nie występuje
CO DALEJ ROBIĆ MAM ????? CZY WYKASOWAĆ BŁĘDY I ZOBACZYĆ CO DALEJ SIĘ BADZIE DZIAŁO ,CZY WYJĄC ZAWÓR EGR MOŻE SIĘ BLOKUJE. LUB PODJECHAĆ DO MACHANIA .
Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,11.7 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pożądane jałowe,925 obr/min Prędkość silnika,0 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,0 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,0 kg/h Przepływomierz powietrza,2 kg/h Temperatura Otoczenia,11 °C Temperatura powietrza zasilanego,14 °C Temperatura powietrza zasilanego,3.59 V Temperatura cieczy chłodzącej,11 °C Temperatura cieczy chłodzącej,4.12 °C Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Zmniejsz. cisn. Status poziomu oleju silnika,Okay B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),8 °C B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),0.8 V B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),12 °C B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),0.8 V Ciśnienie atmosferyczne,101 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.96 V żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa Ciśniemnie ładowania,98 kPa Ciśniemnie ładowania,1.60 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,89 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,5 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,33.42 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,0.21 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,0.49 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.00 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,0 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,0.00 a Temperatura paliwa,11 °C Temperatura paliwa,3.69 V Przełącznik informacyjny A/C,Nie zaprogr. Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),495 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.8 V Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2 Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Moment obrotowy silnika,185 Nm Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny Wymagany moment obrotowy (ukl. przeciwposlizg. TC),0 Nm Pozostały stan oleju,69 % Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Nieaktywny Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Zał Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Zał Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Glówne taktowanie wtrysku,0.0 CA Ostateczna dawka paliwa,0.0 mm3/stk Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,-2 kPa Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.39 V Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,44 % Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),170 km Regeneracja DPF,0 % Wartość przebiegu,100 876 km Sensor zbiornika paliwa,2.13 V Wentylator 1 stopień regulacji,Nieaktywny Wentylator 2 stopień regulacji,Nieaktywny Wentylator 3 stopień regulacji,Nieaktywny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam

Wyjąłem zawór EGR i wykręciłem elektromagnes z niego i mam do was pytanie bo z materiałów które znalazłem wynika ze pomiędzy nimi''(zawór a elektromagnes na łączeniu)" powinna być metalowa podkładka , umie po rozkręceniu nie było sprawdzałem bo morze mi wypadła ale nic nie znalazłem czy w tym modelu może nie była montowana , nigdzie j jej niema w sklepach internetowych . NOWY ZAWÓR 460 ZŁ

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 150KM 2007

PIERBURG 55204250

B714

02620702550

7,00053,09

 

Zdjecia:

http://ifotos.pl/zobacz/DSC00427J_saeeehh.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/DSC00430J_saeeehr.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/DSC00431J_saeeehe.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/DSC00432J_saeeehs.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/DSC00433J_saeeeha.jpg

Edytowane przez Deivids

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już piszesz to w jednym temacie bo robisz z forum śmietnik.

 

 

Ja żadnych podkładek nie miałem w kilku egz. Zresztą jakie ona by miała tam znaczenie? Chyba że ktoś zeszlifowal trzpień by ograniczyć spaliny na tyle że wywalalo błąd przepływu spalin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkładka jest w 100 i 120PS. 150 nie mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.youtube.com/watch?v=vQUrUahfq00
Na filmiku jest ona pokazana , a u mię czyli 150 km nie występuje po prostu są różne wersie ERG, zależności od silnika ,w 120 KM trzeba demontować przepustnice a w 150 KM spaliny idą od razu do korektora .

Edytowane przez Deivids

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór został wymieniony na nowy , luzy lekkie na trzpieniu , i szczelina na grzybku zawora ,zamontowałem PIERBURG 55204250 montowany na pierwszy montaż 410 zł,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.