Gość sunze Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Hmm a jakbym np między napinacz a alternator dał troche oleju ? W sumie tak bym chyba mógł zdiagnozować czy to faktycznie napinacz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-637652 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 No i to jest dobra myśl popsikaj delikatnie rolkę i sprężynę napinacza i zobaczysz czy to on.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-637654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunze Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Niestety nie zdążyłem niczym popsikać jechałem corsą, przyciszyłem muzyke i usłyszałem że coś sie tłucze pod maską, nagle straciła na mocy przejechałem ze 100metrów i corsa zgasła, z wielkim trudem ją odpaliłem lecz dziwny dzwięk i brak mocy nadal były zauważalne, zauważyłem tez że strasznie kopci olejem oraz nie trzyma obrotów, dodam też ze to stało sie nagle lecz nie słyszałem żadnego trzasku, stuknięcia wiekszego ani nic (głośna muzyka zagłuszała) to filmik jak teraz pracuje silnik zaczął sie strasznie "trzepać" tak jakby nie chodził na wszystkie gary lub może panewka padła ? Co o tym sądzisz ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-637801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Kolego myślę że na początek sprawdź świece i kable zapłonowe, a później kompresje. Jeden cylinder na pewno nie pracuje (czy sprawdzałeś uszczelkę od kolektora ssącego?). Inne opcje urwana dźwignia zaworowa, uszkodzony zawór, wałek rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-637805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunze Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 świece sprawdzone, kable również - iskra jest, kompresje bede miał możliwosć dopiero jutro sprawdzenia na dodatek teraz jak juz odpala to ledwo co sie kręci rozrząd i po chwili gaśnie. Odkręciłem osłonę monowtrysku i zauważyłem ze jak gaśnie to "wypluwa" na zewnątrz paliwo. Znajomy "Mechanik" powiedział ze mogło korbę obrócić czy coś w ten deseń oraz ze napewno pokrzywiło zawory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-637812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunze Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Pytanie bardzo pilne, jestem na kupnie słupka z corsy b 1,4 (ja mam też 1.4 8v) tylko że różni sie rokiem, ten co mam to 96r a ten co mam zamiar kupic to 93r i zwracam sie z pytaniem czy wgl podejdzie słupek ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-638096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Po pierwsze to mechanik jakieś dziwne wyciąga wnioski. Podjechał bym do innego. Możesz kupić gorszy niż masz w końcu o 3 lata starszy motorek. Ale ogólnie motorki takie sama jeżeli te same oznaczenia silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-638099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunze Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Już tam kij, kupiłem słupek własnie z tego 93r z prawie nowym sprzęgłem i rozrządem za 300zł, przełożyłem skrzynie bez problemu oraz kolektor ssący więc mam nadzieje że nie napotkam żadnych niespodzianek i bedzie wszystko pasować PYTANIE DO WAS, wziązka bedzie ta sama ? odma od dołu silnika która prowadzi do góry w starym silniku była tak zasyfiona że nie miała wgl przepustowości, czy dobrze zrobiłem że kupiłem nowy silnik ? Okaże sie w praniu, ten i tak brał wiele oleju i miał kilka minusów wiec no   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-638163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Cóż można powiedzieć - kupiłeś i to twoja decyzja za którą dałeś kaskę. Tylko dodam że kupno silnika gdy nie ma możliwości jego sprawdzenia to taka loteria. Może być wsio OK. a może okazać się kupką złomu. W moim wypadku słupek był w cenie głowicy więc poszedł cały do przeszczepu ale zanim wylądował w samochodzie został rozebrany, wyczyszczony/umyty, poddany weryfikacji części. Dostał nowe pierścienie i całkowite uszczelnienie. UPG w moim wypadku i tak niedługo by wytrzymała - możliwe że zrobiłbym na niej 10000km, a możliwe że poszła by przy odpaleniu. Oczywiście pierścienie były zapieczone na tłokach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-638168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 odma od dołu silnika która prowadzi do góry w starym silniku była tak zasyfiona że nie miała wgl przepustowości, Nie sprawdzałeś tego wcześniej? Jak pisze Rafał póki jeszcze nie założyłeś do auta to wyjmij tłoki i sprawdź stan pierścieni Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76605-opel-corsa-14-dziwny-%C5%9Bwist/page/3/#findComment-638186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.