Gość Kuba142 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Witam przyjaznych forumowiczów, otóż, mam pewien, dziwny problem który występuję od kilku dni ( chyba zbyt bardzo bylem z tej astry zadowolony, bo zaczeła zawodzić) A mianowicie, odpalając silnik, odpala bez problemu, aczkolwiek silnik pracując na równych obrotach zachowuje się tak, jakby nie pracował na którymś z cylindrów, po dodaniu gazu słychać taki specyficzny odgłos (jakby nie pracował właśnie na jednym z cylindrów) na równych, tzn szarpie silnikiem, ale nie ma skoków obrotów, czy w góre, czy w dół. Podczas jazdy przerywa momentami prace silnika i szarpie w kokpicie, aaa i jeszcze dodam, że strasznie śmierdzi benzyną gdy sie go odpali, cholerny zapaszek. Przewody, kopułka sprawdzona, przepustnica wydaje się być czysta, świece nowe, NGK, fitry też nówki, na co byście stawiali? dzieje się tak i na zimnym i na ciepłym. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77014-nie-r%C3%B3wna-praca-i-przerywanie-podczas-jazdy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zostaje zmierzyć kompresje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77014-nie-r%C3%B3wna-praca-i-przerywanie-podczas-jazdy/#findComment-640856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Uwaga uwaga, problem nie został przeze mnie dobrze zdiagnozowany, chyba cisnienie jest ok, bo zauważyłem przy dzisiejszej walce, pewne zmiany w pracy silnika, raz chodzi dobrze, raz nie, na pierwszej świecy go zalewa i na trzeciej również, z pierwszego przewodu nie ma dostatecznego prądu na pierwszą świecie od strony rozrządu. Na pozostałych trzech jest (chyba w miare dobrze) bo aż się błyska, nie tak jak na pierwszej. Po demontażu kopułki, cztery styki były dość brudne, wystarczająco, aby zakłocić podawanie prądu (chyba). Przetarłem je papierem ściernym, zalożyłem, odpaliłem, niby ok, zaraz jadę na próbe zobaczyć, czy smiga. Brak kompresji, to byłby dziwny przypadek, kupilem go 3 miesiące temu, zrobiłem prawie 4,5 tyś km i ten silnik nawet nie pierdnał dymkiem z wydechu który by niepokoił, i brak kompresji chyba by powodował, że ten silnik działal by tak cały czas, a tu jednak jest troszeczke odwrotnie. przypomniałem sobie, że wczoraj go odpalilem z rana to były te problemy, gdy jechalem do miasta, przerywało prace i szarpalo, na mieście otworzylem maske, poruszałem przewody, odpalilem, jeździlem po mieście, wróciłem do domu i nie było kłopotów, wszystko ok. Chyba przewody plus kopułka jednak wolają o pomoc ( fak, znowu koszty.... Edit, po próbie dalej przerywało podczas jazdy, dopiero gdy wszedł na wiele większą temperature, problem ustał całkowicie. Pewnie jutro rano lub dzis wieczorem będzie to samo, przerywania i nierówna praca jakby na jednym z cylindrów. Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77014-nie-r%C3%B3wna-praca-i-przerywanie-podczas-jazdy/#findComment-640857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Odświeżam, wie ktoś może, co może być przyczyną? dziś znów raz działał dobrze, raz przerywalo.......przewody 8 dyszek, nie mało jednak, a jak nie będą przewody, to ich nie zwrócę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77014-nie-r%C3%B3wna-praca-i-przerywanie-podczas-jazdy/#findComment-641135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 No i co gdyby nie przewody to je oddasz i będziesz jeździł na starych a za miesiąc powiesz znowu co szwankuje.? Sprawdź czujnik wału, cewkę i sprawdź dokładnie nie na chyba.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77014-nie-r%C3%B3wna-praca-i-przerywanie-podczas-jazdy/#findComment-641163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Dobra, to nie przewody, cewka czy aparat zapłonowy. To silniczek krokowy, ostatnio nawet zaczął mi po przejechanych kilkunastu km na biegu jałowym nie równo pracować, a jadąc normalnie było wszystko Okej, jest czysty, ale już zużyty po wstepnej analizie, tak więc go wymieniam. Sprawdziłem dokładnie wszystko, co mogloby źle wpływać na auto i nie znalazłem nic niepokojącego. Przeczytałem gdzieś w sieci, jak się sprawdza przewody zapłonowe, tzn, czy mają przebicie. Wszystko fajnie, tylko nocą to cewka, aparat i przewody się świecą Chyba to nie jest oznaka ich zużycia? tylko normalnej pracy? ktoś mi doradził, aby stwarzać dużą wilgoć nad przewodami podczas pracy silnika, ja pryskalem na to wodą i nic, nawet ciut nie zaiskrzyło. Pierwsza diagnozna to byly przewody, bo silnik przerywał, a okazało się, że były wypięte, nie wiem, wypieły się chyba same. Wpiąłem i wszystko git. Problem raczej uważam za rozwiązany, dziękuję. Pozdrawiam Edytowane 3 Lipca 2016 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77014-nie-r%C3%B3wna-praca-i-przerywanie-podczas-jazdy/#findComment-641486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.