Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam vectrę B rocznik 96. silnik benzyna 1.8. Dzisiaj wieczorową porą chciałem jechać do sklepu i tutaj po przekręceniu kluczyka słychać było wszystkie ładujące się pompy itd wiadomo :) Ale dzisiaj było jakoś inaczej przekręciłem kluczyk check engine się palił, obrotomierz podskoczył do 7k jak bym nacisnął pedał gazu, i miał małe trudnosci z odpaleniem. Po 3-4 odpaleniu i zgaszeniu silnika, samochód odpalił normalnie check się nie pali jeździ jak wcześniej. co może być przyczyną? Posiadam auto nie długo wiem że wszystko było robione na czas oleje itd, rozrząd około 9-10k km temu ale to raczej przyczyną być nie powinno. Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77092-check-engine/
Udostępnij na innych stronach

Był check odczytaj błędy.Jak to zrobić jest na forum.

 

http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77092-check-engine/#findComment-641536
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że auto posiadam od kilku dni i nie ogarnąłem go w całości... Tak więc problem check engine został rozwiązany, kuzyn stwierdził że kostka od zaworu egr była lekko wypięta i dlatego raz był błąd a raz nie...

 

Pojawił się teraz inny problem otóż "pedał hamulca schodzi bardzo nisko" i nwm czy po prostu hamulce się zapowietrzyły czy może to być coś poważniejszego? Nie mam czasu w tygodniu jak tego sprawdzić więc chcę się doinformować o ewentualnych przyczynach oraz kosztach naprawy :) Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77092-check-engine/#findComment-641899
Udostępnij na innych stronach

Dodam że w Viki jest temat odnośnie układu hamulcowego - tu piszemy tylko o silniku benzynowym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77092-check-engine/#findComment-641951
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale dzisiaj było jakoś inaczej przekręciłem kluczyk check engine się palił, obrotomierz podskoczył do 7k jak bym nacisnął pedał gazu, i miał małe trudnosci z odpaleniem. Po 3-4 odpaleniu i zgaszeniu silnika,

 

To sugeruje chiński zamiennik czujnika położenia wału korbowego . Najpewniej zdechnie na czasie . Jak nauczyłeś się odczytywać kody ( i masz czterocyfrowe) , to spoko -[po dłuższym chechłaniu silnik odpali w trybie awaryjnym i dojedziesz do celu.

 

 

 

Pojawił się teraz inny problem otóż "pedał hamulca schodzi bardzo nisko" i nwm czy po prostu hamulce się zapowietrzyły czy może to być coś poważniejszego?

 

Tu panie trza odpowietrzyć układ - bierzesz z cepeenu na zapas płyn DOT4 (uniwesalny) i funfla do pedałowania = potem odpowietrzasz wszystko licząc ... chyba prawe koło/tylne itd...

Jeśli to nie pomoże , to masz poważniejszy problem...

 

 

 

tu piszemy tylko o silniku benzynowym.

 

Obiektywnie rzecz biorąc chłop pisze o beni , ale dodał chamulce .

Ps Wygląda na to , że jest kompletnie zielony i będzie ciężko :wink2:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77092-check-engine/#findComment-641981
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności