Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wiesio80

Witam Serdecznie.

 

Borykam sie juz dluzszy czas z tym problem, mianowicie auto slabo przyspiesza do ok 1700-2000 tys obrotow, pozniej jest lepiej

Takze podczas ruszania gdy nie dodam wiecej gazu i nie bede wolno puszczal sprzegla to obroty spadaja do 450 i dopiero ida w gore.

Swiece wymienione, nowa cewka, dzis bardzo dokladnie wyczyscilem przepustnice wlacznie z kanalikami ktore byly zatkane oraz egr a takze go zaslepilem.

Obroty rowne na jakowym ale problem nie zniknal.

Dzieje sie to i na gazie i na benzynie, bledow nigdy nie bylo i nie ma.

 

Moze ktos ma jakies pomysly co mozna jeszcze sprawdzic? Jakies sugestie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/
Udostępnij na innych stronach

bardzo dokladnie wyczyscilem przepustnice wlacznie z kanalikami ktore byly zatkane

 

Sorry stary , ale przepustnica "w uproszczeniu" nie ma żadnych kanalików. "W skomplikowaniu" ( jak masz sil;nik16v ) to tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej/iklawiatury.

Dla mnie padł ci zamiennik sondy lambda , ale musisz się nauczyć odczytywać błędy z komputera .

Tu masz linka

http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-bledow-opel-corsa/

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643551
Udostępnij na innych stronach

A ja raczej jestem zdania że kolega po wyczyszczeniu powinien przeprowadzić autoadaptację przepustnicy, po czym powinien wyłączyć LPG i zrobić z 50 km na benzynie.Potem jechać do gazownika na ustawienie LPG.Przy czym kolega nawet nie napisał co to za LPG.

A dla ścisłości to na googlach jest mnóstwo porad co zrobić gdy przy LPG są problemy z jazdą.

Co do błędów to pytanie jak były odczytawne.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643557
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do błędów to pytanie jak były odczytawne.

 

Sęk w tym ,że chłop jest totalnie zielony , a u znajomka w v=b objawy były zbliżone( bez gazu) i lamda szwankowała .

Nawet nie trza było odczytywać błędów

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643558
Udostępnij na innych stronach

Więc dla tego że jest zielony to trzeba go naprowadzić tak że pierwsze jest odczyt błędów a nie pchanie się w koszty zwiazane z wymianą sondy która po prostu mogła się zablokować przez źle wyregulowaną LPG.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643560
Udostępnij na innych stronach

Gość wiesio80

Dzięki za odpowiedzi.

Moze macie i racje z ta sonda ale musialbym ja zmierzyc jezeli jest to sposob na sprawdzenie poprawnosci jej dzialania, a czy jezeli cos by sie z nia dzialo to czy nie powinno wywalac chcecka? Pod komputerem nie sprawdzalem a na spinacz nic nie wyszlo.

 

Adaptacje przepustnicy robilem na benzynie.

A jezeli piszesz ze sonda mogla sie zablokowac to jak ja przywrocic do prawidlowego dzialania? Czy pomiar miernikiem wskaze czy dziala prawidlowo?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643582
Udostępnij na innych stronach

Przywracasz ją właśnie przez reset wartości wyuczonych.Albo Opcomem albo adaptację po wypięciu aku na pół godziny np.

Jak pomierzyć to już są filmiki .Oglądnij i spróbuj.Jeżeli była by zablokowana to po jakimś czasie wywaliło by checka.Ale najlepiej to sprawdzić podpinając do komputera.

No i podstawowa zasada najpierw pomierz a potem wymieniaj.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643591
Udostępnij na innych stronach

Słuszna decyzja.Tylko żądaj od niego całego kodu błędu żeby nie wciskał ci że coś tam od sondy albo egr.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643610
Udostępnij na innych stronach

Gość wiesio80

Panowie, dzis chcialem jeszcze raz zrobic adaptacje ecu.

Odlaczylem klemy, po odczekaniu i uruchomieniu silnika pracowal zupelnie normalnie ale zapalila sie kontrolka silnika. Odczekalem i zignorowalem ja i zgasla, przepedzilem autko na benzynie 70 km ( nic sie nie swiecilo) a teraz odczytalem 4 bledy na spinacz:

 

0130 - regulacja poza zakresem / nieprawidlowy sygnal sondy

1405 - uszkodzenie egr

0403- napiecie na egr za wysokie lub za niskie

0121 - czujnik polozenia przepustnicy

 

 

Bledy egr mogly wyskoczyc dlatego ze go zaslepilem? Czujnika przepustnicy moze dlatego ze sie dopiero adaptowala?

Ale nie podoba mi sie ten pierwszy blad, jutro sprobuje pomierzyc sonde ale nie usmiecha sie za bardzo wydatek 400 zl gdyby to byla ona :( :(

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77313-s%C5%82aby-na-niskich-obrotach/#findComment-643629
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności