Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Panowie pomóżcie wracałem ostatnio z drogi i napotkały mnie dziwne zjawiska dotyczące mojego Movano 2.5 d 2005 rok.

Otóż tak:

 

Jadąc sobie trasą przy około 130 km/h nagle zapaliły mi się 4 kontrolki (zaznaczone na zdjęciu pierwszym) jednocześnie z zapaleniem kontrolek samochód jakby odcięło tak jak by zgasł, a wskazówka od obrotów wskoczyła na maksimum czyli 5000 obrotów jednocześnie nie zwiększając obrotów silnika. po zdjęciu nogi z gazu i zwolnieniu do około 110 km/h wszystko wróciło do normy kontrolki zgasły wskazówka obrotów wróciła na swoje miejsce jak by się nic nie stało dalej normalnie jechał.

 

post-52632-0-27453000-1469464777_thumb.jpg

 

po dobrych kilkudziesięciu kilometrach jazdy nie więcej niż 120 km/h zaczęła mrugać kontrolka chyba od świec (zaznaczone na zdjęciu drugim) zapaliła się na jakieś może 10 sekund i zgasła tak miałem z 2 może 3 razy. poza tym nic nadzwyczajnego się nie działo.

 

post-52632-0-67215300-1469464896_thumb.jpg

 

i na samym końcu z 200 km do celu przy prędkości 120 km/h zapalił mi się trzeci zestaw kontrolek (trzecie zdjęcie) po około 15 może 20 sekundach jak zdjąłem nogę z gazu i zwolniłem do 100 km/h kontrolki jak wcześniejsze zgasły i jadąc 100 do 110 km/h spokojnie dojechałem do domu bez żadnych ekscesów więcej.

 

post-52632-0-88509800-1469464907_thumb.jpg

 

Po dojechaniu na miejsce jedyne co to zobaczyłem że zbiornik na wodę od chłodnicy jest pusty przeciek już zlokalizowałem lekko pęknięty wężyk. Ale w czasie drogi samochód nie grzał się, cały czas trzymał normalną temperaturę

Koledzy pomóżcie co to może być nie mam za bardzo możliwości podłączenia się nigdzie do komputera a boję się że jak wjadę do jakiegoś serwisu to powiedzą że najlepiej wymienić cały samochód.

 

Jesteś jak dziecko.Nie chcesz jechać do mechanika to zainwestuj w interfejs którym chociaż odczytasz i skasujesz błędy.

 

Jesteś jak dziecko.Nie chcesz jechać do mechanika to zainwestuj w interfejs którym chociaż odczytasz i skasujesz błędy.

Po pierwsze Nie jak dziecko tylko jestem na wyjeździe za granicą a wszyscy wiemy ile tu kosztuje wjazd na serwis.

Po drugie chce wiedzieć czy mogę wrócić czy jednak jestem skazany na ich serwisy

A po trzecie zawsze miło usłyszeć jak ktoś się czepia zamiast pomóc. Jak nie masz nic konkretnego do porady to proszę nic nie pisz!

 

Raz piszesz że dojechalaś do domu drugi raz że na wyjeździe. Zdecyduj się.

Poza tym nie wiemy ile kosztuje bo nie wiemy gdzie przebywasz a my srebrnej kuli nie mamy...

Za granicą też mają warsztaty i na samą diagnostykę też cię przyjmą. Z tego co pamiętam to np. w oplu w de zczytanie błędów kosztowało 45€ bez promocji.

 

With mobilephone sent.

 

Kontrolka stop w silniku zawsze zapala sie z serv

Bez zczytania bledow nic nie zrobisz

Spirala oznacza pierdoly silnika jak swiece egr n47 itp

Stop w silniku elektronika ukladu paliwowego

Stop rozrzad i jeszcze cos tam ale niepamietam

Ale wykrzyknik oznacza tylko zaciagniety rekaw lub brak plynu chamulcowego

Jak koledzy wyzej sugeruja zorientuj sie co to op com i kup na aukcji, niby vivaro z tym silnikiem nie ogarnia ale mastera zapinalem wiec movano tez powinien hulac

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności