Gość engets Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam! Auto traci moc w momencie zapalenia się ikonki check engine. Do tego momentu auto normalnie przyspiesza normalnie lecz po pojawieniu się ikonki auto słabnie. robi się to tylko na wyższych obrotach. Po wyłączeniu silnika ikonka gaśnie lecz po ponownym przekroczeniu 2 tyś obrotów zapala się . Metodą gaz - hamulec próbowałem odczytać kod błędu lecz nie jestem wstanie go odczytać. Nagrałem go . Czy jest ktoś w stanie pomóc mi odczytać kod i ogólnie naprowadzić co warto sprawdzić aby auto tak się nie zachowywało? Link do filmiku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77605-pomoc-przy-odczycie-b%C5%82%C4%99du-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 według mnie 1125 zawór regulacyjny ciśnienia turbo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77605-pomoc-przy-odczycie-b%C5%82%C4%99du-silnika/#findComment-646210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość engets Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 to oznacza ,że ten zawór jest do wymiany ? czy są jakieś inne powody ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77605-pomoc-przy-odczycie-b%C5%82%C4%99du-silnika/#findComment-646236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Poczytaj na ten temat http://forum.opel24.com/topic/19141-bledy-p-1125-i-p-1635/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77605-pomoc-przy-odczycie-b%C5%82%C4%99du-silnika/#findComment-646246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rado1974 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 ja walczyłem z tym błędem i zacząłem od wymiany węży podciśnienia od vacu trójnik (praktycznie same te wężyki spadały) szedłem do wszystkich elektrozaworków które przy okazji przeczyściłem, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym też przeczyściłem i nic nie pomogło dopiero dobrałem się do gruszki od turbiny i okazało się że w turbinie miałem zapieczony (nie wiem jak fachowo to się nazywa) zawór upustowy, podciśnienie nie ruszyło go, po paru dniach używania różnych preparatów udało się ruszyć i problem praktycznie znikł, ale mam jeszcze jeden problem bo tak przy 2500-3000 czuć delikatne przymulenie a później idzie normalnie, może jak się tam wszystko rozrusza to będzie dobrze dodam że moja corsinka stała nie ruszana 6 lat pod chmurka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77605-pomoc-przy-odczycie-b%C5%82%C4%99du-silnika/#findComment-646342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.