Gość Bagiusz Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) No właśnie potrzebuję praktycznych porad. Takich żeby można samemu w garażu sprawdzić a nie od razu straszyć opcomem czy serwisem. Ciężko wymagać by do każdej drobniejszej awarii ściągać człowieka z komputerem, tym bardziej gdy mieszka się na zadupiu. Z tego co wiem to prosty silnik który można przetestować multimetrem. PS. Iskra była więc cewka i przewody OK. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Bagiusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77612-x16szr-nie-odpala/page/2/#findComment-658607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Nikt cię nie straszy Opcomem. Można samemu wiele rzeczy zrobić ale w większosci w taki sposób że robisz podmianki.A to kosztuje i nie wiem czy nie więcej niż Opcom. Jak sprawdziłeś że wtedy kiedy auto zgasło była iskra? Ale to że iskra jest to nie świadczy że przewody masz ok. A moze masz ponowny problem z czujnikiem wału? W sumie nie napisałeś co ze wspornikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77612-x16szr-nie-odpala/page/2/#findComment-658610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Jak paliwo w kolektorze, to 3 rzeczy się nasuwają. Uszkodzony wtrysk - leje Uszkodzony mały oring na wtrysku - też leje Uszkodzony czujnik temperatury płynu(albo jego kablologia) - też leje i zalewa silnik. Jak nie chcesz użyć narzedzia diagnostycznego, to wysil mózgownicę, poszukaj sobie schematu, miernik w łapę i mierz. Miernik pewnie masz, oczy i uszy też, blokady na google chyba nie masz? A jak masz, to pytaj o schemat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77612-x16szr-nie-odpala/page/2/#findComment-658611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi148 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jak paliwo w kolektorze, to 3 rzeczy się nasuwają. Uszkodzony wtrysk - leje Uszkodzony mały oring na wtrysku - też leje Uszkodzony czujnik temperatury płynu(albo jego kablologia) - też leje i zalewa silnik. Jak nie chcesz użyć narzedzia diagnostycznego, to wysil mózgownicę, poszukaj sobie schematu, miernik w łapę i mierz. Miernik pewnie masz, oczy i uszy też, blokady na google chyba nie masz? A jak masz, to pytaj o schemat. Witam. Mi dokładnie z tym silnikiem przytrafiło się coś takiego co się nazywa uszkodzonym zaworem nadciśnienia paliwa a konkretnie jego membrany, która się przetarła. Efekt był taki że jechałem na gazie a ubywało też paliwo no i mokre wszystko od paliwa przy wtrysku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77612-x16szr-nie-odpala/page/2/#findComment-662914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.