Gość gruberek Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Witam Posiadam astre g rok 2000. Silnik 2.0 dth 83 km. Mam wrażenie ze turbo nie ładuje. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd egr. Sprawdziłem przewody ciśnieniowe. I sprawa wygląda następująco: - Po odłączeniu słownika od egr i zaślepieniu rurki sztanga od turbo pięknię się wciąga, po podłączeniu do elektrozaworu sztanga odpuszcza tak jakby zawór był nie sprawny dobrze wnioskuję? Druga sprawa to brak wspomagania,pompa elektrohydrauliczna nie startuje. Co może być przyczyną? Uszkodzona pompa? Czy były tam jakieś specjalne typy tych pomp? czy pasuje każda? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77732-astra-g-20-dth-wspomaganie-i-moc/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Masz pękniętą membranę i podciśnienie ci ucieka. Sprawdzałeś ładowanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77732-astra-g-20-dth-wspomaganie-i-moc/#findComment-647265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gruberek Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 ładowanie ponad 14 akumulator nowy bezpieczniki w komorze całe Wyskakuje błąd egr oraz czujnika stopu ale światła działają cY jeśli zaślepienie wężyk od egr moc powinna być odpowiednia? Jeśli zaślepienie wężyk idący do egr to będzie on stałe zamknięty czy to wpłynie na moc? W którym miejscu pompa ma wtyczkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77732-astra-g-20-dth-wspomaganie-i-moc/#findComment-647267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 pelna diagnostyka prawde powie. Tak torzno powiedziec co sie dizeje nie widzac jake wartosci pokazuje przepywomierzm jakie doaldowanie turbo jest jaka dawka paliwa podawana. A silnika takiego jak podajesz to nie ma bo jesli jest to DTH to ma 101 koni a jesli DTL to 82 konie. Wtryczka pompy jest na pompie przeciez nie w baku. A napiecie to zalezy gdzie sprawdzales bo mozna sprawdzac na alternatorze na aku na klemach na aku na slupkach na kablach przy pompie itd itd. Zazwyczaj siada elektronika na pompie ale bywa roznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77732-astra-g-20-dth-wspomaganie-i-moc/#findComment-647289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.