Skocz do zawartości

Wysprzęglik 2.0 16v


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeżeli zły dział to przepraszam.

 

Przy wymianie sprzęgła gdy skrzynia była wyjęta z silnika mój brat nieumyslnie wcisną pedał sprzęgła. Zrobił się wyciek z wysprzęglika. Złożyłem wszystko do kupy i przy próbie odpowietrzenia sprzęgła następuje nadal wyciek ze skrzyni. Zdjąłem skrzynie na nowo i widać jak ta guma zielona jest zarzygana płynem. Jakieś porady da radę jakoś to wcisnąć na nowo? Czy wysprzęglik wymienić ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Możesz próbować ale musiał byś założyć nowe reperaturki. Raczej trzeba się nad innym/nowym rozejrzeć.

Wysprzęglik - jak każda część hydrauliki siłowej - jest dość dokładnie zrobiona, nie lubi piachu, kurzu i pyłu z tartego sprzęgła.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/#findComment-652463
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. A używaniec da radę ? : SMILE : Dziękuję

Robisz to na swoją odpowiedzialność - może wytrzymać do końca Omci, a może puścić przy odpowietrzaniu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/#findComment-652499
Udostępnij na innych stronach

Dobra dziękuje :) zobaczymy ew. do zwrotu pójdzie. Pozdrawiam


Wymieniłem wysprzęglik na używany raczej w 90% sprawny. I to samo. Skrzynia skręcona,odpowietrzanie, i jak tylko już zaczynał łapać nagle leje się cały płyn wypiepsza... Może to nie wina wysprzęglika? Dodam jeszcze że dokładnie to był SWAP silnika od vectry 2.0 16v misa wymieniona smok też. Może to wina dwumasy? tarczę i docisk tylko wziąłem z starego silnika. Nie wiem już sam. Z góry dzięki za odp.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/#findComment-652500
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wysprzęglik na używany raczej w 90% sprawny. I to samo. Skrzynia skręcona,odpowietrzanie, i jak tylko już zaczynał łapać nagle leje się cały płyn wypiepsza... Może to nie wina wysprzęglika? Dodam jeszcze że dokładnie to był SWAP silnika od vectry 2.0 16v misa wymieniona smok też. Może to wina dwumasy? tarczę i docisk tylko wziąłem z starego silnika. Nie wiem już sam. Z góry dzięki za odp.

A tego kolega wcześniej nie pisał.

To trzeba sprawdzić o dopasowanie skrzyni biegów do silnika oraz układ sprzęgła wraz z jego sterowaniem, mogą być inne wysprzęgliki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/#findComment-652566
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomo już co było całe te koło dwumasowe nie pasowało... Było za małe dlatego wysprzęglik nie dotykał nawet sprzęgła. A teraz następny problem. Po SWAPIE nagle brak iskry na 2 garach 2i3 .

sprawdziłem:

=przewody okej

=swiece okej

=kostka do cewki okej

Tylko nie wiem do czego jest ta nasówka obok cewki wychodząca z wiązki kabli dokładnie niebieski kabel nasówka żeńska metalowa. Nie wiem brak mi pomysłow

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/#findComment-652595
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj załatwiłem sobie ze szrotu cewkę. Tylko teraz jest na 1 iskra reszta nic :P pewnie wadliwa nwm. Rezystencje chciałem sprawdzić lecz miernik padł. Po baterie aż 30 km musze jechać niestety. A może to coś z przewodami? Czujniki wału wałka ? Może tam gdzieś poszukać a może masa gdzieś niedochodzi? A jak sprawdzić błędy silnika bez komputera słyszałem że się jakoś da


Dobra udało mi się zmierzyć.

Miernik ustawiony na 20k

1 i 4 7.0

3 i 2 6.9

Prawie takie same wyniki ale iskre podaje tylko na 1 i na 4


Zmierzyłem tak samo cewke ze szrotu

1i4 6.57

2i3 6.55


znalazłem jak odczytać błedy. Mam ich sporoooo:

0120 Czujnik położenia przepustnicy
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0145 Sygnał sondy ? 3 zmienia się za wolno - sonda zużyta
0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie
1503 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1230 Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika
Z czujnikiem przepustnicy nie wiem o co chodzi
Zamieniłem ze swojej omegi
Z układem jałowego nie wiem o co chodzi
Z imo możliwe bo z nim zawsze był problem
Z sondą odłączona.
Z tą pompą nwm o co chodzi
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78369-wysprz%C4%99glik-20-16v/#findComment-652662
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności