Skocz do zawartości

Wysprzęglik 2.0 16v


Gość murek1199

Rekomendowane odpowiedzi

Niewiele ci da takie odczytywanie.Dalej nie wiesz które błędy są aktywne a które powstały kiedyś tam.Musisz zrozumieć że to auto to już nie maluch czy duży fiat.

Tu jest elektronika i ona wymaga pożadnego odczytania błędów i parametrów.Inaczej to jest zabawa w ,,a kuku,mam cię.O kurde nie mam cie,,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie

Tylko że może to jest problem cały ? A rezystencja? Są prawie te same pomiary. A może sprzedał mi silnik z uszkodzonym tym kołem zębatym od czujnika położenia wału?


Dobra poczyściłem wszystkie końcówki styki wd40 I jakimś to owo cudem pali na wszystkie gary. No tylko teraz cały czas jest w trybie awaryjnym silnik się swieci mało mocy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc potrzebne jest wykasowanie błędów.

Piszesz trochę chaotycznie. Kasowałeś błędy?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tylko nie wiem do czego jest ta nasówka obok cewki wychodząca z wiązki kabli dokładnie niebieski kabel nasówka żeńska metalow

 

Prawdopodobnie czujnik temperatury na deskę.Nie wariuje przypadkiem ?

 

 

 

0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie

 

A sprawdź , czy w gniazdach świec nie zagościła woda / olej. Jak w gniazdach jest syf , to jest to prawdopodobne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To tak omega jeździ jeździ i jeździ. Iskra wróciła. Styki przeczyszczone i tyle działa. Temperatury wgl nie było na desce od tego ten kabelek. Nie kasowałem błędów.

 

Teraz pytanko do was. Świeci mi się cały czas kontrolka silnika(tryb awaryjny 4.5tys obr) Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu bo wiem że często padają,zręszta wcześniej już powoli padał.

Lecz kontrolka nadal się swieci. Jest jakiś patent na skasowanie błędów bez komputera?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to czytał kolega? - http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytał :)

Niestety po odłączeniu akumulatora na okres całej nocy i sprawdzeniu błędów na nowo wyskakują wszystkie te same jak wcześniej. Nawet wymieniony czujnik wałka rozrządu ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba musisz szukać kogoś z kompem - innego ja sposobu nie znam.

Chyba że ktoś zna jeszcze inną możliwość i napisze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności