Gość siboo Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Panowie pisalem o normie zadymienia. A normy EURO to inna sprawa pewnie ze nie bedzie spelniac normy EURO5 bez dpf to oczywiste. Pytanie czy za granica Policja dysponuje sprzetem do sprawdzenia normy euro. Bo w Polsce z tego co czytalem na interii tego nie sprawdza. Dzieki za artykul rafalgrzegorz to juz drugi ktory czytam ze za granica moze byc problem podczas kontroli innpoland.pl/127077,cwaniactwo-nad-wisla-nie-przechodzi-juz-tak-latwo-koniec-usuwania-filtrow-dpf-ikupowania-lewych-paragonow I jeszcze jeden artykul "usuniesz dpf nic ci nie grozi" http://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,643621   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79108-wymiana-dpffap-czy-wyci%C4%99cie/page/5/#findComment-660962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 No właśnie o to chodziło.Skoro za naszymi granicami sprawdzają o ile czasu może upłynąć aż u nas zaczną. Może i nawet 10 lat a może i za rok. Będzie ból wtedy niesamowity dla właściciela i na prawdę współczuję wszystkim tak tym z wyciętymi jak i nie wyciętymi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79108-wymiana-dpffap-czy-wyci%C4%99cie/page/5/#findComment-660980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 za granicą, a przy najmniej w de, sprawdzają zgodność z homologacją, czyli normą euro. Oczywiście są wyjątki jak np. silnik forda 2.0 TDCI który miał normę euro 3, był bez filtra dpf, a na badaniach przechodził euro4. Tyle że do euro 4 trzeba było miec założony filtr... silnik dymi bo jest niesprawny a filtr dpf nie wyłapuje cząstek (bo np. go nie ma) Powtórzę to po raz kolejny - dymienie auta spowodowane jest usterką w układzie zasilającym (czy paliwo czy powietrze), skutkiem czego jest zapychanie filtra dpf. Oczywiście są sporadyczne przypadki gdy filtr jest zapchany popiołem, ale to związane jest z użyciem niewłaściwego oleju silnikowego i dużym wyeksploatowaniem auta. Samo usunięcie filtra nie naprawi usterki... a kto by się przejmował tymi co jadą z tyłu... to oni wdychają to świństwo... rakotwórcze...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79108-wymiana-dpffap-czy-wyci%C4%99cie/page/5/#findComment-660988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siboo Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Raczej nie bede ryzykowac bo kontrola moze sie przydarzyc za granica i wakacje do du**. Ja u siebie stosowalem zly olej silnikowy, nie byl klasy c3 byc moze od tego po ok 2 latach zaczely sie problemy z filtrem, zadnej innej uterki nie bylo. Na alledrogo sa nowe filtry dpf za 910, 970, 1200zl takie biore pod uwage natomiast czytajac komentarze to musze stwierdzic ze jest duzo ludzi nie zadowolonych. Moze wy cos doradzicie ile sa warte takie filtry? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6662642332 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5225582837 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6703115578 I jeszcze jedno pytanie ile powinno kosztowac wgranie oryginalnego softu? Ktory bedzie wypalac dpf teraz mam to wylaczone   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79108-wymiana-dpffap-czy-wyci%C4%99cie/page/5/#findComment-660995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.