Gość bartus1990 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Witam Mam pewien problem z moja Corsą C z silniczkiem z10xe. Otóż sprawa jest dość dziwna, dzisiaj całkowicie odmówiła współpracy, silnik kręci ale nie odpala. Sprawdziłem świece ( mają iskrę), listwa wtrysków również daje paliwo. Po podłączeniu, wyrzucą błędy P0201, P0202,P0203. czy spotkał się ktoś może z takim problem i zna jakieś rozwiązanie, z góry dziękuję za okazaną pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 No dobra widzę że ma uszkodzenie w obwodzie na wszystkich wtryskach. Co jest bardziej prawdopodobne, uszkodzenie w elektryce, czy jednak ecu do wymiany?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 W sterowniku masz piny 1 wtrysk pin A51 2 wtrysk pin A2 3 wtrysk pin A34 Sprawdź wtyczki do wtrysków,całą wiązkę i możesz przedzwonić ją od sterownika do wtrysków. Wtryskiwacze pomierz pin 1-2 mają mieć 15Ohma Zasilanie wtryskiwacza pin 1-masa we wtyczce napięcie aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Wtryski mają koło 15 Ohma, napięcie na wtryskach w granicy 3,6V. Co sądzić o takich pomiarrach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Czyli ten pomiar 1-masa masz 3.6V. Jeżeli tak to napięcie do wtrysków idzie od przekaźnika pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik czy łączy K20 to przekaźnik F9 bezpiecznik pompy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 bezpiecznik sprawny, przekaźnik też, po wykręceniu listwy z wtryskami, również dają paliwo (mgiełką).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 A jakie masz teraz napięcie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 względem masy a pinem każdego wtrysku w granicach 3,6V   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Ale teraz jeszcze jakim pinem Pin 1 ma zasilanie z przekaźnika i tam ma być tyle co na aku. Pin 2 ma połączenie ze sterownikiem silnika.I na nim ma być po właczeniu zapłonu krótko tyle co na aku .a potem 0 V Oczywiście mówię tutaj o wejściu przewodu z pinu 2 wtyczki wtrysku do sterownika silnika Czyli w przypadku pinu 2 to wtyczka musi być wpięta do wtryskiwacza ,wypieta wtyczka na sterowniku silnika i każdy pin 2 każdego wtryskiwacza ma połączenie z odpowiednim pinem wtyczki os sterownika.Czyli A51,A2i A34. Edytowane 28 Lutego 2017 przez adam1954 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.