Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Mostek wyjąłem, ale nawet po spuszczeniu ciśnienia tym wentylem w listwie, pompa nie ma tego trzy sekundowego pompowania na początku paliwo jest napewno, bo po wykręceniu świeć wszystkie są mokre od benzyny Czy możliwe żeby winna była cewka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Ale odpala czy nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Właśnie nie, nawet się nie odzywa. Ale po wyciągnięciu przekaźnika pompy coś zaczyna łapać, wiadomo że nie mówię o normalnej pracy tylko o odezwaniu się silnika , gdy znów włożyłem przekaźnik znów nic, kręce bez żadnego odzewu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) A gdy zmostkujesz pin 30-87 w siedzeniu przekaźnika to pompa rusza?po jego wyjęciu na ostro. Moze przekaźnik padł? Edytowane 28 Lutego 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 podmieniałem z tym znajdującym się obok (są takie same) i bez zmian, żadnego efektu. A pompa rusza bo gdy wykręciłem wkryski to normalnie mgliły więc paliwo dochodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 A sprawdzałeś co pisałem w poście 18?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 również sprawdzone multimetrem, na czujniku zwarć i jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) I błędy masz dalej te same? Jeżeli tak to sterownik do sprawdzenia. Ale jeszcze można sprawdzic kompresję. Edytowane 28 Lutego 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jutro sprawdzę i dam znać co i jak, sprawdzę jeszcze raz rozrząd przy użyciu blokad i może podmienie czujnik wału korbowego bo może to on w złych momentach podaje iskre   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ale to nie waliło by błędu wtryskiwaczy. I o jeszcze błędu zwarcia w ich obwodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.